Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, Rio Ferdinand lagde videodagbok for MUTV på årets preseason tour. Dere kan søke opp korte snutter av den på youtube, eller laste ned hele v1 her

 

Del 2 viss ingen andre har lagt ut linken alt...

 

Takker for link! Sinnsykt morsom. Nani, Anderson og Macheda skiller seg ut som ganske dritt folk. Wannabe gangstere, masse bling, "attention whores" og tøffe i trynet. Young, Carrick og særlig Berbatov er helt konge. Får helt lættis av det trøtte trynet til Berbatov! Fullstendig hysterisk!

Lenke til kommentar

Man får ikke den fine oppladningen som til kamper i helgen, våkner utvilt litt utpå dagen, god frokost, spretter en pils 2 timer før kampstart og drikker sakte opp mot avspark - bygger opp spenningen og ikke minst så blir rytmen inn mot kampen fantastisk bra. Og selve kampen episk!

 

Og så må man ikke binge halvtime etter kampslutt fordi man starter på jobb 0730 dagen etter.

 

Mandagskamper er noe shait.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke så mye i mot mandagskamper. Helgene er generelt ålreite uansett, og jeg har endel annet å drive med. En mandagskveld derimot, hva annet har man å drive med liksom?

 

Vel noen her i verden må opp kl. 04.00 dagen etter for å komme seg på jobb så jeg kunne tenkt å gått og lagt meg...

 

Men jeg kommer til å være dobbelt så trøtt i tryne som Berbatov på tirsdagen det kan jeg love dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tottenham i morgen. Blir enda en seier for Man United dette, men dere vil nok få god matching. Lykke til, Spurs!

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...