Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge trekning, men når begynner gruppespillet? Noen som har noen datoer på kampene der?

Onsdag 14. september Benfica - United 20.45

Tirsdag 27. september United - Basel 20.45

Tirsdag 18. oktober Otelul Galati - United 20.45

Onsdag 2. november United - Otelul Galati 20.45

Tirsdag 22. november United - Benfica 20.45

Onsdag 7. desember Basel - United 20.45

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg som gode gamle Game, er altfor optimistisk igjen siden vi faktisk spiller fotball etter mitt hjerte. Kommer til å rante som en gal dersom vi taper til helga, for går rundt på jobben å visualiserer at gutta druser på med godball fra første avspark og vinner 3-1. Limbeck vrir seg når han leser dette, men det driter jeg i. Tar heller noen % warn etter overraskende tap og skuffelser mot det et enorme rushet og den gleden jeg får ikke ukedagene av å endelig glede meg sikkelig til kamp igjen. Var ikke det samme i fjor for meg selv om vi vant og vant og vant og vant. For meg handler fotball om mer enn bare 3p, selv om det er første pri. Vi er ikke Chelsea eller Liverpool, det må litt pinesj og stil til.

 

Nyter disse dager litt i overkant. Blir syre med landslagsopphold etter helga, fyfaen for no makkverk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=afam2nIae4o&ob=av2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
"I did not see myself leaving England. The question arose of whether to go to United or City," said Nasri. "But I prefer to make history with a club, rather than be just one player among the rest. I spoke with Patrick Vieira at City — they are the club of the future. My transfer has been a real saga. It's a huge relief to have finally signed and I am very happy."

Er en komiker denne Nasri!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
"I did not see myself leaving England. The question arose of whether to go to United or City," said Nasri. "But I prefer to make history with a club, rather than be just one player among the rest. I spoke with Patrick Vieira at City — they are the club of the future. My transfer has been a real saga. It's a huge relief to have finally signed and I am very happy."

Er en komiker denne Nasri!

 

Det å utfordre seg selv er jo en fæl ting.

Lenke til kommentar

Game: det er da bra at du liker laget bedre. Vi alle har vårt syn på fotball og du har ditt. Det jeg synes er flottest med "nye" Manchester United er at vi har mange gode unge spillere fra fotballøyene. Utlendinger strømmer til konkurentene ( bortsett fra Liverpool ) mens vi satser på engelske Young, Jones, Welbeck og Cleverley. Jeg er så stolt

 

Kampen i helga har jeg uttalt meg om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...