Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bry seg om at jeg bryr meg? Dette er lette trivielle greier angående Madchester og er absolutt ikke noe jeg henger meg opp i når det er snakk om andre band utenfor regionen. Nysgjerrighet bare. At jeg ikke liker Joy Division lenger er bare sånn jeg er skrudd sammen. Har et kvalmt bilde i hodet av Ian Curtis som svarer "Man City blue" på spørsmål om favorittfarge.

 

Ingen som vet? Nightkeeper? Forresten, Game. Det er utrolig synd at Cleverley-avataren din minner meg om den grisestygge Kuyt-avataren til Shurger.

Lenke til kommentar

snip

Fine poeng, Niko. Enig ang. Torres og Chelsea, men trodde også for noen dager siden at City ikke skulle bli farlige. De ser jo faktisk ut som våre verste motstandere akkurat nå, ikke fordi jeg tror de er så gode, men fordi de andre ser ekstremt svake ut sammenliknet med tidligere. Liverpool tror jeg kommer til å ligge i sjiktet under topp-4 hele sesongen.

 

Dagbladet ass. Var også en artikkel der med La Liga-ekspert Petter Veland, hvor han påstår at Aguero spilte de 30 beste minuttene noen noengang hadde gjort i PL. Etter det han hadde lest ihvertfall.

 

Apropos City-sympatisører, jeg kjenner to. Han ene var United-supporter for 4 år siden.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

@Niko: Vanskelig å si ang Agüero, men han imponerte meg i går. Men som jeg skrev i går, det var hjemme mot PL's desidert svakeste lag og i en periode hvor bortelaget hadde løpt fra seg. Det er lett å bli historieløs etter en kamp i fotball tydeligvis, dette er det samme laget vi urinerte på i CS for litt over en uke siden. Swansea holdt også nullen til pause og spilte ball i deres binge, gjorde de ikke? Chelsea vant 6-0 x2 de to første kampene av sin sesong i fjor, vi vet hvordan det gikk.

 

Når det gjelder Tiote mener jeg han ville vært et knallkjøp isolert sett, men det kommer veldig ann på prisen. Kunne godt tenkt meg en spiller med litt mer offensive ferdigheter for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...