Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest nesten det er for stor einigheit om at United skal ta ligagullet denne sesongen. Vi er forsterka, men bredda i stallen er ikkje nødvendigvis så mykje større enn den var sist sesong. Fordelen er kanskje at spelarane som har kome inn er svoltnare grunna deira unge alder, men så spørs det då om dette kan slå negativt ut på grunn av manglande erfaring. De Gea er jo til dømes eit spørsmålsteikn ved første 11'en, men kan sjølvsagt slå fantastisk ut om han finner ut at han skal vere ein vegg.

 

Spanande er det uansett og det er litt for mange timar til kamp!

Lenke til kommentar

Syntes Thorstvedt oppsummerte det bra i studio i dag. United har klart å "fornye" seg, samtidig som vi ikke har gjort for mange endringer. Vi har nå en ganske bra blanding med unge og erfarne spillere (i fjor overvekt erfaring) og en tropp som knapt har vært mer spennende på mange år. ET nevnte at vi helt tydelig har rappet litt av blueprinten til Barcelona og har arbeidet hardt med det offensive spillet vårt, noe som var svært tydlig mot Man City.

 

Jeg er dog enig med Arch. Litt vel mange anser United som soleklar favoritt, men det fungerer nok bare som motivasjon for våre gutter å bli satt pris på. Det sårer nok mer når vi ikke blir ansett som favoritter til tross for å være champions.

 

Tror vi kommer til å være veldig opp og ned i prestasjonene, men vårt beste vil være elektrisk og stå for en fotball uten sidestykke i engelsk fotball de siste 10-15åra. Så gode tror jeg vi har potensiale til å bli og jeg har defo ikke vært så optimistisk på våre vegne (mht fremtiden, ikke nødvendigivis denne sesongen) på lenge. Savner fortsatt en sentral midtbanespiller, men det kommer innen 31.august ved Sneijder.

 

Ferguson er nå i gang med det jeg mente han burde gjort for to sesonger siden, men han så at det var mer igjen det "gamle" United og hadde helt rett i det. Nå måtte han fornye og har gjort det.

Lenke til kommentar

Spent på hvordan De Gea kommer til å klare seg, og når og hvor kommer den første blemmen hans og hvor stor blir den. Noe nytt om Sneijder forresten?, hadde håpet veldig på at han kom men om det kravet hans på 95Mill Pund i året er noe som helst hold i så kan han bare holde seg i Inter for min del, får da være måte på pengesluk.

 

Ingen har vel avskrevet de på noen måte, men jeg ser uansett ikke på de som våre største konkurrenter om ligatittelen. De spiller i morgen begge 2 :)

 

Det var ett lite forsøk på å være morsom fra min side der, men den var ikke så funny gitt... :ermm:

Lenke til kommentar

Forresten, Rio Ferdinand lagde videodagbok for MUTV på årets preseason tour. Dere kan søke opp korte snutter av den på youtube, eller laste ned hele v1 her

 

Det skal visstnok være veldig morsomt med fifa turneringer osv. Del to er ikke ute enda, tipper den blir vist på mutv til uka.

 

Takk Game, for at du deler så mye med oss.

Lenke til kommentar

Haha, Rooney&Rio bæsjer på Obertan i FIFA, helt sykt morsomt. Jubler som om de har scoret i VM finalen hahaha. Kjenner meg så igjen. Young passer veldig godt i troppen, sosial og en fin fyr.

 

Ja, jeg skriver til meg selv.

 

Hahahaha, jeg dør, beste jeg har lastet ned siden min første porr film

Endret av Game
Lenke til kommentar
Savner fortsatt en sentral midtbanespiller, men det kommer innen 31.august ved Sneijder.

Etter de siste dagers uttalelser fra Ferguson ville jeg blitt veldig overrasket hvis det skjedde. Det finnes liten tvil om at han ville hevet oss, men vi er allerede storfavoritter til tittelen, og derfor trenger vi han ikke. Spesielt ikke hvis SAF fortsetter å bruke Rooney i en dypere rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...