Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road.

 

 

Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo.

 

Stemmer for denne jeg. Vi er Manchester United. Ikke noe annet betyr noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road.

 

 

Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo.

OY! Nå skal vi faen rulle inn litt her.

Lenke til kommentar

Så samme kampen i fjor. Lurer på om det var min første på Old Trafford selv. God tur :)

 

Bare Ronaldo og Messi scorer flere mål.

OoooOooOohh Berbatov is magic, he's got the maaagiic touch! Jeg har fortsatt sår hals etter 2 timer i full vokal med samtlige United-låter i reportoaret mitt under Birmingham-matchen på lørdag. Aahhh.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Til dere som har TV2 Sumo Sport. Lite tips, hvis dere trykker på Stopp abbonnement får dere gratis oppgradering til Sumo Gull, om man velger å ikke stoppe likevel.

 

Jeg skulle gjerne hatt PL-melodien til TV2 i mp3 eller lignende. Den som går rett før kamp, som går når de viser oversikt over kommende kamper osv.. Anyone?

Endret av genser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...