Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du gærn? Rio er en av de beste, spilte jævlig bra ifjor sammen med Vidic. Nå vil du ha ham solgt? Han har nok bare en dårlig periode. Husk at dere har vunnet tre år på rad, vil tro at Rio har ikke tatt PL/fotball seriøst i det siste.

Men jeg er enig med Fergie her, han har vært tabbeskaper nummer en denne sesongen både på klubb og landslag... Hvis han skjerper seg kan vi gjerne beholde han, men heller selge han for 300 mill neste sommer, enn 30 mill sommeren etter :)

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje Ferdinand blir solgt neste sommer, og at vi henter inn en ung midtstopper som kan vikariere for Vida og Evans :) Best å selge Rio før han går helt ut av verdi spørr du meg ihvertfall :)

 

Aldri i verden om det kjem til å skje. For det første så vil vi neppe få nok for han til at det er verdt det, samtidig så vil det vere fullstendig latterlig å selge ein av dei virkelige kontinuitetsbærerane i laget. Klar over at han pr dags dato ikkje har si beste periode i klubben og alderen vil føre til at han får mindre speletid i sesongane som kjem, men eg er temmelig sikker på at han vil komme opp på det nivået vi forventar av han om ikkje altfor lenge. Forbanna kjøp og selg-mani. Berre sjå kor viktige Scholes og Giggs fortsatt er for klubben, på tross av høg alder og til tider litt varierande prestasjonar. Litt annaleis sjølvsagt sidan dei har vore i klubben sidan tidenes morgen, men du må tenke litt på at det ikkje berre er i kamp laget nyter godt av å ha spelarar som Rio i klubben.

Lenke til kommentar

Du vil ikkje få så mykje for Rio. For United er han nok muligens verdt det, men du må f.eks tenke på aldersforskjellen mellom Rio og Hulk. I tillegg er prisen på Hulk satt av fleire grunnar, blant anna at Porto ikkje vil selge han for alt i verden og om dei skulle måtte så vil dei ha så mykje dei kan for han. Det er til tider altfor mykje FM-tankegang på eindel av dei som frekventerer i denne tråden. "Vi kan jo berre kjøpe nokon nye." Tenke litt på at kontinuitet og blandinga mellom nye og erfarne spelarar er ein vanvittig viktig grunn til at vi fortsatt har den posisjonen som vi har i engelsk og europeisk fotball. Tenk på kor mykje Rio kan lære nye spelarar i klubben.

Lenke til kommentar

Hulk er verdsatt til 89 mill ja :) Særlig

 

Jeg mener det hadde vert veldig feil å selge Rio. Mange vil si at han er den beste spilleren vi har nå som Ronaldo ikke er i klubben lengre. En tabbe mot City er det eneste negative han har gjort. Dessuten er han engelsk og vi har altfor mange utlendinger i klubben som det er.

 

Jeg synes at altfor mange har kjøpedilla. Se på troppen vi har i stedet. Å kjøpe er ofte et sjangsespill. Kaka har vel ikke gjort noe fornuftig i Real Madrid enda. 50 mill. Owen har vert mye bedre for oss enn Kaka har vert for dem. Synes vi har en fantastisk tropp jeg. Podetivt overrasket over hvor bra vi egentlig gjør det uten Ronaldo.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Hulk er verdsatt til 89 mill ja :) Særlig

 

Jeg mener det hadde vert veldig feil å selge Rio. Mange vil si at han er den beste spilleren vi har nå som Ronaldo ikke er i klubben lengre. En tabbe mot City er alt han har gjort. Dessuten er han engelsk og vi har altfor mange utlendinger i klubben som det er.

Kan hende det akkurat det er det som hemmer han :) Men hva vet nå jeg :p

Lenke til kommentar

Han er ikkje i sitt livs form for øyeblikket, men det kan ein strengt tatt ikkje seie om Vida heller. Mest truleg vil begge komme seg opp på det nivået vi må kunne forvente av dei etterkvart. Ein av dei store fordelane med Rio i form er jo at han er ein fantastisk spelande forsvarsspelar, som kan ta med seg ballen gjennom eit pressledd, slår gode pasningar både kort og langt, i tillegg til at han for det aller meste gjer veldig kloke valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...