Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men det har heller ikkje Rio eller Vida. Mot CSKA såg Vida til tider veldig usikker ut, noko som sjølvsagt kan ha litt med underlaget å gjere, men likevel. Rio har mangla litt på det vi veit han vanligvis står for og derfor meinar eg også at Evans bør vere eit brukbart alternativ.

 

Edit:

 

Jaja, då er det snart klar for jobb. Håper nesten førsteomgang blir litt kjedelig før kampen eksploderer i andre omgang, når eg har funne meg ein tv-skjerm. :p

Håper vi kan stille med noko sånt som dette:

Kuszczak

Rafael, J. Evans, Brown, Fabio

Obertan, Fletcher, Gibson, Tosic

Macheda, Welbeck

 

Benk:Foster, De Laet, Valencia, Nani, Owen, King, Neville, Scholes.

 

Kan godt tenke meg at det blir Owen i staden for ein av dei to eg har satt opp på topp. Kan også hende at Nani eller Valencia får starte, men trur då mest på Nani ettersom Valencia spelte frå start mot Liverpool. Vanskelig å seie. Spent på å sjå kva lag som stiller.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kuszczak

Rafael, J. Evans, Brown, Fabio

Obertan, Fletcher, Gibson, Tosic

Macheda, Welbeck

 

Benk:Foster, De Laet, Valencia, Nani, Owen, King, Neville, Scholes.

Enig i dette laget. Bortsett fra at jeg heller ville hatt Anderson i stedet for Scholes på benken. Håper på et dobbeltbytte etter rundt 60 min der King kommer inn for Welbeck/Macheda og Ando inn for Fletcher.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Hvor har det blitt av Eikrem? Hadde vært et klar førstevalg for min del om han hadde vært med i troppen.

 

Ellers synes jeg at King burde få spille mer i kveld. Han har virkelig vært konge på reservelaget, og var ganske positiv i forrige LC-kamp. Hadde vært fantastisk om han fikk spille minst en halv time i kveld. :)

Lenke til kommentar
Elsker Rafael, liker han bedre enn Fabio. Ikke smartere, men enda mer full av energi og vilje. Gleder meg.

Jeg også. Har hørt at Fabio er bedre, men liker Rafael mye bedre. Grunnen er vel at han storspilte forrige sesong (var konge mot Robinho), pluss at han scorte det herlige målet mot Arsenal. Fint at han blir testet andre steder på banen også, for vi har egentlig nok høyrebeck i laget. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...