Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

På den første situasjonen mener jeg at det er litt begge veier. Noen dommere lar være å dømme på slikt siden han er på ball, mens andre ville dømt fordi det er jo en stygg takling, som er farefullt spill. Jeg er usikker på om jeg selv ville gitt straffe eller ikke.

 

Andre situasjonen derimot er fullstendig klar. Greit nok at Owen ikke er på vei direkte mot mål, men Carragher er bakerste mann og river Owen ned som er på vei alene gjennom, dermed SKAL det være direkte rødt. Når det er sagt, så ville nok Vidic også fått direkte rødt, om Carra hadde fått det.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utfra disse bildene er det ihvertfall ingen tvil for min del... Mr. Carra skulle vært utvist og United skulle hatt straffe!

 

http://www.dailymotion.com/video/xaxhfj_decisions_webcam

 

Carrager er først på ball. Er det straffe så er det for farefullt spill og da er det også gult kort. Jeg synes at man kan la være å gi straffe. Dog man kunne lett ha gitt det også. Litt vanskelig siktuasjon.

 

Angående Owen sin situasjon så er det klart rødt. Dog da hadde det vel vert direkte rødt for Vidic også.

I hvilken situasjon? Kuyt på midtbanen?

 

Jepp

Lenke til kommentar

Hei!

 

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for administratorene på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Obertan debuterer imorgen.

 

- Han spiller mot Barnsley i morgen, det er en god start for ham, sier manager Sir Alex Ferguson til ManUtd.com.

 

www.united.no

Gleder meg til å se han på førstelaget. Det lille jeg har sett av han for reservene har vært lovende. Mtp. at han akkurat har kommet tilbake fra skade og gjør det så bra, så tror jeg han kan bli en stor spiller for United. :)

Lenke til kommentar

Lurer på noe, la oss se på statistikken, hvem har vunnet mest mot hverandre, Manchester United og Liverpool?

 

Altså, hvem har vunnet mest når de har spilt mot hverandre? :)

Kanskje ikke så overraskende innlegg, men må vinne en diskusjon på Nettby. Kanskje tåpelig, men jeg må få fjortisene til å holde kjeft, en gang for alle.

Lenke til kommentar

Er tidlig enda for Obertan og han har jo slitt lenge med skade. I følge SAF så har han hatt ryggproblemer i nesten halvanna år eller noko sånt(?). Det vil nok derfor ta litt tid før han blir heilt stabil igjen. Når det er sagt så likar eg det eg har sett når han har vore med på reservelaget. Han har fintene og teknikken til å ta seg forbi spelarar, i tillegg til at han ser ut til å ha temmelig bra fart. Han har innimellom sett litt ut som at han ikkje har vore så veldig interessert og nesten litt lat når han har spelt for reservane. Satsar på at han virkar livligare i morgon.

Lenke til kommentar

Patetisk forsøk på å sverte enda meir. Han holdt seg rolig og kommenterte innsatsen til dommaren, men det skjer etter kvar einaste kamp.

 

Skal vel ikkje sjå heilt vekk ifrå at skaden har hemma Obertan tidligare, men det blir berre spekulasjonar. Blanc meinte at han trengte hjelp med det mentale for å ta steget opp på eit høgare nivå. Potensialet skulle det ikkje vere noko gale med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...