Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den artikkelen er klar overtolking

 

Lurer på noe, la oss se på statistikken, hvem har vunnet mest mot hverandre, Manchester United og Liverpool?

 

Altså, hvem har vunnet mest når de har spilt mot hverandre? :)

Kanskje ikke så overraskende innlegg, men må vinne en diskusjon på Nettby. Kanskje tåpelig, men jeg må få fjortisene til å holde kjeft, en gang for alle.

 

<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C...ed_F.C._rivalry" target="_blank" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C...ed_F.C._rivalry</a>

 

Vi leder med 7 seiere etter gårsdagen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kilde: The Sun

 

Bare å ta det med en stor klype salt. :)

Han sa jo alt dette. Bare se post-match intervjuet på SkySports.

 

Derimot å kalle dette dommerangrep er litt feil. Media blåser det opp.

Nettopp. The Sun lager en stor sak ut av ingenting. :)

Ikke prøv å si at det var det du mente a. Du ville selvfølgelig fram til at dette var oppdiktet.

Lenke til kommentar
Lurer på noe, la oss se på statistikken, hvem har vunnet mest mot hverandre, Manchester United og Liverpool?

 

Altså, hvem har vunnet mest når de har spilt mot hverandre? :)

Kanskje ikke så overraskende innlegg, men må vinne en diskusjon på Nettby. Kanskje tåpelig, men jeg må få fjortisene til å holde kjeft, en gang for alle.

http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C...ed_F.C._rivalry

 

ManUtd Liverpool

League 58 43 52

FA Cup 8 4 3

League Cup 1 0 3

Other 1 3 2

Total 68 50 60

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Errr, har nå venta i over 2mnd på at det skal komme inn noen flere størrelser enn small på korterma hjemmedrakt på United.no, men det skjer jo aldri noe der. I tillegg står det at de ikke har noen dato for når andre størrelser kommer inn, helt håpløst.

 

1. Er det noen andre steder man kan bestille fra til ca samme pris inkl trykk og pl-merker? Alt jeg finner er dyrt, tungvindt eller useriøst.

 

2. Byttes hjemmedrakt/hovedsponsor ut til neste år (aka mulig å vente til neste høst)?

Lenke til kommentar
Errr, har nå venta i over 2mnd på at det skal komme inn noen flere størrelser enn small på korterma hjemmedrakt på United.no, men det skjer jo aldri noe der. I tillegg står det at de ikke har noen dato for når andre størrelser kommer inn, helt håpløst.

 

1. Er det noen andre steder man kan bestille fra til ca samme pris inkl trykk og pl-merker? Alt jeg finner er dyrt, tungvindt eller useriøst.

 

2. Byttes hjemmedrakt/hovedsponsor ut til neste år (aka mulig å vente til neste høst)?

1. Du får neppe noe billigere, men jeg anbefaler deg fotballshop skal du ha drakt med nummer, navn og merker på.

2. Ja, de bytter drakt sponsor til sesongen!

Lenke til kommentar
Men Wolff Eikrem er småskadd, og har fått noen fridager som han tilbringer hjemme i Molde, skriver rbnett.no.

 

Ny a-lagsmulighet for King - Mens Eikrem er skadd og hjemme i Norge.

 

I går var han tatt ut til troppen, i dag er han i Norge?

 

Hva skjer med mediene våre? United.no er jo aldeles ikke til å stole på hvis dagbladet har rett, og er det motsatt så er jo ingenting nytt.

 

Skulle kunne stole på United.no...

 

By the way, sjeldent dårlige ratings fra midtbanen og fremover, ikke uten grunn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...