Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg sa det før kampen at jeg ville ha Nani istede for Valencia på banen. Selv om Nani gjør mye feil så er han på langt nær så usynlig som Valencia har vært de siste kampene. Greit at Valencia har vært matchvinner, men i en kamp som den i går trenger vi spillere som prøver å skape ting med ball.

 

Jeg må si jeg savnet arbeidsjern som Park og Fletcher i denne kampen. Hadde nok vært en helt annen kamp med minst en av de på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det hadde blitt feil å velge Nani istedenfor Valencia. Nani har vel ikke vært på sitt beste siden Wigan- kampen mens Valencia har vært +/- brukbar hele sesongen og ikke minst matchvinner to kamper på rad før denne. Dog ville jeg kanskje startet med Nani på venstreving og Giggs inn på midten til fordel for Scholes.

 

Park har vel egentlig vært mer usynlig enn Nani denne sesongen så han kan jeg ikke si jeg savnet. Fletcher var nok det største savnet, men jeg tror at Anderson hadde gjort en mye bedre jobb på midten om han hadde startet til fordel for Scholes. Eventuelt det jeg sa i forrige avsnitt.

Lenke til kommentar

Kjem sannsynligvis nyheiter frå United om at ein av reservelagsspelarane som har imponert i det siste vil få ein "overraskande" startplass mot Barnsley i morgon. Det kan f.eks vere Eikrem på sentral midt. Stor sjanse også for at Obertan får prøve seg i løpet av kampen kanskje?

 

 

BenHibbs frå Manutd.com på Twitter(Om SAF):

He was in surprisingly positive mood, however. Interesting news on a starter at Barnsley who's impressed in our Reserves lately. More later
Lenke til kommentar
Dette var forbanna trist, dog ikke uventet. Gutta så nervøse og altfor forsiktige ut idag. Dessverre føler jeg det er sånn hver gang vi møter Liverpool på Anfield. Ok, så vi slo dem 1-0 der både i 06/07 og 07/08, men seirene begge de gangene var ufortjente. Liverpool er som regel det klart beste laget når de møter United på Anfield, for nøkkespillerne til United virker paralyserte når de spiller der.

 

Jeg har alltid mye mer tro på seier mot Liverpool på Old Trafford, og sist synes jeg vi var uheldige da vi tapte 1-4. Men det forundrer meg stadig når jeg treffer Liverpoolsupportere som er pessimister før lagene skal møtes på Anfield. "Dette går til helvete for Liverpool!" var det en Poolsupporter som sa til meg for noen dager siden. Jeg klarer ikke å forstå hvordan de klarer å si slikt. Alle bør vite at når Liverpool møter United på Anfield med The Kop i ryggen gires de opp til å spille over evne. De løper og løper, for det er så viktig for dem å slå storebror. Og sånn har Liverpool vært de siste 18-19 årene... de vinner ikke ligaen, men hjemme på Anfield er de fullt kapable til å spille over evne og slå lag som United og Chelsea.

 

Vi bør ikke dvele med dette tapet, for vi vet at United ER et bedre lag enn Liverpool, men alt kan skje i et derby på Anfield. Se heller fram mot mars, for med en stor hevnlyst og lærdom av tidligere feil kan vi banke Liverpool på Old Trafford :)

 

Jeg må bare tilføye, at selv om jeg tror United hadde slitt med å vinne uansett på Anfield, skulle jeg likt å sett Anderson sette litt fart i midtbaneleddet i stedet for Scholes eller Carrick, som er litt temposvake begge to. Og Fletcher var sårt savnet. Berbatov ble veldig lovpriset av mange, på grunn av noen tekniske lekkerbiskener i 1. omgang. For all del, flott å se på, men sjansene ble større med en gang Owen kom inn. Du scorer ikke mot et lag som Liverpool med å bare drive showboating.

Lenke til kommentar
Obertan er ikke i troppen. Kan da ikke være noen annen enn Eikren han prater om.

 

Er Obertan skadet? Han er en av de første jeg ville ha hatt på banen i morgen.

 

Det er faktisk Obertan som skal starte frå reservane. King og Eikrem sannsynligvis på benken.

 

Ben Hibbs:

Some guessed right. Obertan in line to start. I'm intrigued to see how he'll do. Not saying King, Eikrem or Tosic won't be involved though
Lenke til kommentar

Fortsatt full etter en lang, lang natt og dag.Uansett, nå er det på tide at SAF slutter med klippekortene til Rooney. Det er tydelig at han er langt ifra god form. Berbatov har vært mye bedre, og han trenger en makker i form hvis dette skal bli noe. Sjelden har jeg sett noe mer grusomt angrepsspill fra United.

 

Bah, stikker ut på puben igjen. Møkkauke.

Lenke til kommentar
Utfra disse bildene er det ihvertfall ingen tvil for min del... Mr. Carra skulle vært utvist og United skulle hatt straffe!

 

http://www.dailymotion.com/video/xaxhfj_decisions_webcam

 

Carrager er først på ball. Er det straffe så er det for farefullt spill og da er det også gult kort. Jeg synes at man kan la være å gi straffe. Dog man kunne lett ha gitt det også. Litt vanskelig siktuasjon.

 

Angående Owen sin situasjon så er det klart rødt. Dog da hadde det vel vert direkte rødt for Vidic også.

Lenke til kommentar
Utfra disse bildene er det ihvertfall ingen tvil for min del... Mr. Carra skulle vært utvist og United skulle hatt straffe!

 

http://www.dailymotion.com/video/xaxhfj_decisions_webcam

 

Carrager er først på ball. Er det straffe så er det for farefullt spill og da er det også gult kort. Jeg synes at man kan la være å gi straffe. Dog man kunne lett ha gitt det også. Litt vanskelig siktuasjon.

 

Angående Owen sin situasjon så er det klart rødt. Dog da hadde det vel vert direkte rødt for Vidic også.

I hvilken situasjon? Kuyt på midtbanen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...