Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fotball fungerer ikke sånn.

Du er ikke noen "bedre" supporter fordi du ikke forventer noe, selv om du tror det selv?

 

Tror ikke det er en sjel her inne som FORVENTER et 4x ligagull. Men det er flere her inne som forventer mer underholdene fotball og at vi slår bunnlagene. Det er ikke gitt av vi slår lag som Pompey borte, da fotballen er rund og det er 11 mot 11, (klisj) men vi skal kunne forvente det likevel når vi er så mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotball fungerer ikke sånn at man vinner mot svakere lag HVER gang, nei. Men selvsagt bør man forvente å slå lag som er vesentlig dårligere enn seg selv, uansett om det en sjelden gang i blant blir tap. Skjønner heller ikke hvorfor dere hisser dere så opp. Noen er mer optimistiske enn andre, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke hvorfor dere hisser dere så opp. Noen er mer optimistiske enn andre, sånn er det bare.

Selvfølgelig, men det får da være grenser. Som Game nevner; det virker til tider som om Limbeck tror han er en bedre supporter bare pga. han overdriver så sinnsykt med disse tingene. Fullstendig mangel på vinnermentalitet. Alle kamper skal vinnes, selv om det ikke alltid blir sånn. Og det skal også være lov å kritisere spillere når de ikke presterer.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Det er lov å kritisere spillere. Det er lov å skryte av spillere. Det er lov å forvente seier i hver eneste kamp. Det er lov å være mer pessimistisk. Det er lov å være realistisk. Det er lov å ikke ha peiling på United. Det er lov å se alle kamper som går på tv. Det er lov å ha sesongkort på OT.

 

Uansett er man ikke bedre enn andre. Sjerp dere folkens. Dette er en tråd for oss fans. Krangler jo bare om latterlige ting her inne for tiden.

 

Og Points og Game: Hvordan kan dere klage på at Limbeck hever seg over andre supportere? Vil, uten å kunne eller gidde å dokumentere det, med stor sikkerhet si at det har kommet lignende kommentarer fra dere til andre supportere her inne der dere setter dere selv høyere enn andre.

 

Edit: Nå blir vel eg og sett på som at eg tror eg er bedre enn alle her inne siden eg hever meg over krangelen. Vel, det stemmer folkens ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Og Points og Game: Hvordan kan dere klage på at Limbeck hever seg over andre supportere? Vil, uten å kunne eller gidde å dokumentere det, med stor sikkerhet si at det har kommet lignende kommentarer fra dere til andre supportere her inne der dere setter dere selv høyere enn andre.

Skulle gjerne nektet for at vi er tøffere, kulere og mer 3ndy enn resten av gjengen her inne.. But hey, we really are.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, har det skjedd alle lag at man fra tid til annen taper mot antatt dårligere motstand.

 

Akurat det jeg mener.

 

Til kritikkere: Jeg blir veldig provosert av sånne ting som "vi er Manchester United og vi er verdens beste klubb og derfor skal vi automatisk vinne over visse klubber". Og den og den spilleren er ikke "United klasse" Vi har ikke noen rett til å vinne noe.

 

Vi er ikke guder og det er ikke noen vinnermentalitet å forvente at vi er det heller. I mitt hode er det naivt. I noen kamper går det galt, det er bare sånn det er.

 

Og ja. Når sånne ting som Burnley kampen skjedde (og har skjedd mange ganger før) så har jeg litt lyst til å hoverere. For hver gang kommer all denne klaginga. Har noen tenkt på at det er bedre å tape mot Burnley og slå Arsenal enn omvendt?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

La meg bare si en ting. Jeg forbeholder meg den fulle rett til å si at vi SKAL slå Burnley. Vi skal vinne hver kamp, alt annet er en uregularitet som egentlig ikke skal forekomme. Jeg forbeholder meg også retten til å klage på selv Sir Alex, for jeg har makten i å være etterpåklok. SLIK er fotballen.

 

At noen klager over at andre syter over at man taper mot et lag som Burnley, å spiller ræv mot Arsenal. Vel de har misforstått hva United står for. 3poeng er ikke alt, hvordan man får de tre er vel så viktig.

Lenke til kommentar
La meg bare si en ting. Jeg forbeholder meg den fulle rett til å si at vi SKAL slå Burnley. Vi skal vinne hver kamp, alt annet er en uregularitet som egentlig ikke skal forekomme. Jeg forbeholder meg også retten til å klage på selv Sir Alex, for jeg har makten i å være etterpåklok. SLIK er fotballen.

 

At noen klager over at andre syter over at man taper mot et lag som Burnley, å spiller ræv mot Arsenal. Vel de har misforstått hva United står for. 3poeng er ikke alt, hvordan man får de tre er vel så viktig.

 

"Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil"

 

"sorry"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...