Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal Lennon skifte side? Han rumpekjørte jo Evra i alle oppgjørene forrige sesong. Spesiellt i LC var det nesten flaut å se hvor ofte franskmannen havnet i pølsebua. Er 100% at Wes Brown feks er en bedre mann på den jobben, enn Evra.

 

De som tror vi vinner denne kampen "enkelt", slik man kan få inntrykk av = HAHAHA. Jeg er helt enig med Nightkeeper.

 

Chelsea

Liverpool

Tottenham

Arsenal

 

De fire vanskeligste bortebanene for oss, i den rekkefølgen. Lag som City kommer derpå.

 

Er Rafael tilbake?

Nei. Han er uansett ikke matchfit og starter garantert ikke. Lite sansynlig at han er i troppen, tom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal Lennon skifte side? Han rumpekjørte jo Evra i alle oppgjørene forrige sesong. Spesiellt i LC var det nesten flaut å se hvor ofte franskmannen havnet i pølsebua. Er 100% at Wes Brown feks er en bedre mann på den jobben, enn Evra.

Evra blir somoftest rumpekjørt når han møter noen han ikke kan matche på farten. Håper folk gidder legge merke til hvor mange ganger Evra er feilplassert iløpet av neste kamp, slik at jeg slipper å preke for døve ører neste gang jeg bemerker at Evra hviler på laurbærene. Vi snakker defensivt nå.

Lenke til kommentar
Som oftest er han jo feilplassert på grunn av offensive bidrag, noe han får lov til både på grunn av farten og det faktum at vi har veldig solide stoppere. Det er helt klart en risiko, men i de aller fleste tilfeller går det bra.

Nei det er ikke alltid p.g.a av det offensive. Vi kan ligge under press, å om spillet dreier etter å ha vært på andre banehalvdel står han plutselig totalt malplassert. Gjerne med store rom bak seg, der både spiss og kant kan plassere seg. Nå har jeg særdeles lite lyst til å nevne dette, men se f.eks på første målet til Barca mot oss i finalen. Nå er ikke dette Evra's skyld alene, men et eksempel på ting som kunne vært annerledes om han hadde vært på sin plass. Ellers er det mange små tabber av den mannen som får meg til å tro at han tar det for gitt at han skal spille hver kamp. Nå skal det også nevnes at han har spilt mange gode kamper offensivt som nok godtgjør mye av det tullet som skjer defensivt, men sammenligner du han med Brown som også ofte var oppe i 2008 sesongen så har han mye mindre tull på sin kappe.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at posisjonering er Evras svakeste punkt, men etter min mening er han likevel verdens beste venstreback. Evra har alltid en del syke klareringer i løpet av en kamp, men mange av de kunne nok vært løst på en enklere måte hvis han sto riktig. Brown er sikrere enn Evra, ja, men han er også mye mer forutsigbar.

Lenke til kommentar

Det jeg vil se: (O'Shea er trolig skadet, men hvis han kan spille vil jeg helst se han; samme gjelder Rio men tviler virkelig på at han spiller)

 

Foster

Brown - Vidic - Evans - Evra

Park - Carrick - Fletcher - Nani

Rooney - Berbatov

 

Benk: Kuzckak, Scholes, Valencia, Fabio, Neville, Owen, Giggs

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...