Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man si? Johanceder gjør det gang på gang, han lager videoer som virkelig viser hvor store spillerene våre er og som nesten får meg på gråten. Den dagen Scholes legger opp kommer jeg nok til å felle et par tårer, for en mann.

 

Brian Kidd tar for øvrig turen til Manchester City for å jobbe som teknisk ansvarlig og spillerutvikler. Fotballmuseet flyttes til Manchester.

Lenke til kommentar

Det er to ting jeg er pisslei nå i media, fokuset på fraværet Ronaldo. Å enda verre, jævla shitty! Hvordan kan de i det hele tatt nevne dem som utfordrere er beyond me. Selv Liverpool med sin stall er jo et mye bedre kollektivt lag en City noen gang vil bli. Liverpool har hatt stabilitet i toppen flere år, City har aldri vært i nærheten. De har en manager som heller ikke har ledet et lag i nærheten av toppen. Samt kun en spiller(kan være flere men det driter jeg i) som har vunnet noe somhelst av betydning, å han måtte være i United for at det skulle skje. Hvordan de i det hele tatt skal nærme seg en ligatopp som kjempes om av de to lagene som har dominert CL de to siste årene. Å skulle møttes i finale ifjor igjen, men ærede Øvrebø hindret det på avtale med Platini.

 

Nei det er beyond me, har mye mer tro på et Arsenal-lag som har en ufattelig god manager som utfordrere enn møkkalaget som faen har så mye mindreverdighetskomplekser at de må henge opp bannere med en av sine ervervede Judaser på flyplassen. Kjenner det koker i meg når selv Rio gidder å bry seg om det møkkalaget. Når spillere fra det dritlaget uttalte at de ville ødelegge dagen for United med å slå oss på OT under minnesmarkeringen, vel det visste jo bare hvor smålige de egentlig er. (At de vant kampen er irrelevant, poenget var at de i det hele tatt sa at de ville ødelegge markeringen).

 

Nei jeg kjenner virkelig at jeg vil spy, å jeg gruer meg til å se post-Ronaldo statistikker. Hvis noen fra united.no leser dette håper jeg dere slutter med dårlige innlegg om savnet av Ronaldo o.l. I det hele tatt å nevne Ronaldo iforhold til denne sesongens resultater skulle vært bannlyst.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
En fantastisk fin snutt med mange syke pasninger og mål fra Paul Scholes.

 

Se filmen hos Youtube

 

Hva kan man si? Johanceder gjør det gang på gang, han lager videoer som virkelig viser hvor store spillerene våre er og som nesten får meg på gråten. Den dagen Scholes legger opp kommer jeg nok til å felle et par tårer, for en mann.

 

Brian Kidd tar for øvrig turen til Manchester City for å jobbe som teknisk ansvarlig og spillerutvikler. Fotballmuseet flyttes til Manchester.

 

 

:love: :love: :love:

 

Tårene feller jo bare av å se på en slik video. Love the Ginger legend.

Lenke til kommentar

Hyrlen:

 

Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror.

 

Råtta har selv spilt under SAF og hermer så godt han kan. Liker veldig dårlig at det to United personligheter som har vært med i vår suksess under Fergi, som nå styrer skuta hos de lyseblå.. SVIK

 

Jeg tror, dessverre, at City blir en konkurrent allerede i år. De har spilt rævfotball og var griseheldige mot både Blackburn og Wolves, samt de flere sjanser i mot i Pompey kanpen (1-0) - så helt bra har det ikke vært, 9p tiltross. De starter jo alltid sesongene i tusen, akkuratt som Chelsea.

 

Tipper dritten slår Gunners i helga, dessverre. Vi taper mot Tottenham, for øvrig. Spesiellt om Carrick starter, noe han mest sansynligvis gjør mot gamleklubben.

Lenke til kommentar
Hyrlen:

 

Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror.

 

Hermer og hermer - noen ville kanskje kalt det å lære.

Lenke til kommentar
Hyrlen:

 

Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror.

 

Hermer og hermer - noen ville kanskje kalt det å lære.

Jeg kaller det å kopiere, jeg da. Ikke at det er dumt av shitty, for all del, men det gir meg litt avsmak i kjeften læll. Tåler ikke tanken på at enda et kjøpelag skal lykkes, noe de har større sjanse for om de driver den øvrige butikken som United.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

320x.jpg

 

Er det bare jeg som ser Frodo fra LoTR i ansiktet hans?

 

Nei NÅ er helt på bærtur. Jeg mente selvfølgelig kjekkasen Justin Timberlake.

 

Men ja også litt Frodo.

 

EDIT: Eller hva med han fra Prison Break?

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nærmer seg helg med stormskritt!

 

England sier takk for (gangen før) sist, 5-1 og nettkjenning av Rooney. Liker tendensene. Er optimist mot Tottenham, de skal rævkjøres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Feil på nesten alle punkt. Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda? Blir nok ned på jorda og 0p mot Utd og Chelsea. 4-5-1 kommer ikke til å skje, aldri, det fungerer bare ikke. Berbatov spiller nok mot gamleklubben.

 

Kontrollert 3-1, Berbatov, Rooney, Nani og Modric.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...