Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dette var virkelig andre boller enn Liverpool.

 

Noe ganske annet ja. Dette er jo fotballkamp.

 

Som eg skreiv i pools tråden. Synest litt synd på supporterne som bruker såpass mye penger på den kampen. De får se stjernene sine, men det er neimen ikke verdt penga når kampen er så dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må sies å være en ganske god førførpremiere for United.

 

Da er det skjoldkampen neste. PL starten får eg ikke med meg på land, så må satse på at de har abbonnementene i orden på sjøen.

 

Lover godt dette. Føler United har flere kort å spille på i årets sesong. Variert angrepsspill hvertfall. Og Valencia virker til å være et godt kjøp.

 

Owen er jo også en konstant trussel med sine løp, og med United sine fantastiske gjennombruddsspillere så blir det nok mange løp for Owen om han holder seg skadefri. Var marginer om å gjøre at han nok en gang scoret i pre-season. Håper han kan være like positiv i PL som han har vært til nå.

Lenke til kommentar
Dette var virkelig andre boller enn Liverpool.

 

Noe ganske annet ja. Dette er jo fotballkamp.

 

Som eg skreiv i pools tråden. Synest litt synd på supporterne som bruker såpass mye penger på den kampen. De får se stjernene sine, men det er neimen ikke verdt penga når kampen er så dårlig.

Det er helt sant. Satt akkurat og tenkte på det samme både under pool kampen og denne. Mange som møtte opp for å se Torres brilliere, men i stedet får de se et b-lag der Torres kommer innpå i det 80. minutt og toucher ballen 3-4 ganger før dommeren blåser av kampen. Trist.

Lenke til kommentar

Når han blir kjøpt inn på den plassen så må man nesten regne med det.

 

Men det er jo to helt forskjellige typer, Ronaldo gikk jo 9/10 ganger innover i banene stort sett for å avslutte selv. Valencia gjør jo det en ving skal gjør komme seg ned på kanten og legge inn.

 

Men jeg tror nok spissene våre vil ha mye større glede av Valencia enn det de hadde med Ronaldo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...