Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte at Silva hadde vært en fantastisk midtbanegeneral for Valencia (laget). Hadde ikke vært meg imot om han hadde tatt turen til Old Trafford. Jeg vet at han spiller mer på kanten i Valencia, men det burde være mulig å sende han inn på midtbanen. En spiller som styrer spillet og skaper rom for andre er alltid bra å ha, og nå som Giggs og Scholes dessverre er i sluttfasen av karrierene sine hadde ikke det vært så dumt. Silva er ung og har et enormt godt fotballhode.

Lenke til kommentar
Æsj, denne kampen gjorde meg kjempeoptimistisk før ny sesong!

 

Slapp av, vi får vel en like elendig sesongstart som vi har fått de to resterende årene. 1-1 mot Brum, bet on it. Jævla asia-turer ødelegger alt. At vi aldri lærer.

Av og til lurer jeg på om du har noen som spionerer på meg. Sa akkurat dette før kampen. Men jeg tror vi får en grei sesongstart i år, blir hvertfall bedre enn ifjor.

Lenke til kommentar

Klikk her!! Dagbladet fokuserer på de positive tingene i Owens hjemmedebut! Klikk her!!

 

Idiotavis.

 

Her spiller Owen knall, er en konstant trussel mot Valencia, men scorer ikke. Og de får hele hjemmedebuten til å høres ut som en gedigen fiasko i starten av artikkelen.

 

Er så deilig å endelig ha en spiss som søker rommet mellom keeper og forsvaret. Hele tiden er han på linjen og snuser på gjennombruddspasninger.

 

Og er det noe de resterende spillerne er gode på så er det gjennombruddspasninger.

 

Blir spennende å se hvordan dette går for Owen når PL og alvoret starter.

Lenke til kommentar

Van der Sar skadet i 2 mnd. Det betyr rundt 6-8 ligakamper på benken. Hvem tror dere blir fast første keeper?

 

Det er jo klart at Charity Shield matchen vil gi en klar indikasjon på valget til Ferguson. Sist match sto Kuszczak og Foster like mye. Før det sto VDS hele matchen mens Kuszak fikk 90 minutter i matchen mot Boca eller hvem det var.

 

I prosent (eks: 80-20% Kuszczak vs Foster), hvem tror du blir førstekeeper i starten av sesongen?

Lenke til kommentar

Jeg synes Kuszczak har hatt en betydelig bedre pre season. Jeg tror jeg ville ha stilt med han. Men valget er vanskelig

 

Jeg har til gode å bli positivt overrasket over Kuz og Foster, og jeg har engentlig ingen tro på at noen av dem kan bli førstekeeper for oss. Ingen av dem har "det lille ekstra", føler jeg..

 

Hva med Kuszczak i går da? Tviler på at Foster eller Van Der Sar hadde tatt den ballen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg har til gode å bli positivt overrasket over Kuz og Foster, og jeg har engentlig ingen tro på at noen av dem kan bli førstekeeper for oss. Ingen av dem har "det lille ekstra", føler jeg..

 

Så du bortekampen mot Derby i forfjor?Foster spiller kampen med skade,og gjør en FRAMIFRÅ jobb.Den kampen han har imponert mest i United trøya spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...