Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har til gode å bli positivt overrasket over Kuz og Foster, og jeg har engentlig ingen tro på at noen av dem kan bli førstekeeper for oss. Ingen av dem har "det lille ekstra", føler jeg..

 

Så du bortekampen mot Derby i forfjor?Foster spiller kampen med skade,og gjør en FRAMIFRÅ jobb.Den kampen han har imponert mest i United trøya spør du meg.

 

Det var en fæl kamp. Vi måtte slite for å slå laget med dårligst rekord i PL-historien. Foster med to monsterredninger. 1-0 endte det. Ronaldo som puttet 10 min før slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har til gode å bli positivt overrasket over Kuz og Foster, og jeg har engentlig ingen tro på at noen av dem kan bli førstekeeper for oss. Ingen av dem har "det lille ekstra", føler jeg..

 

Så du bortekampen mot Derby i forfjor?Foster spiller kampen med skade,og gjør en FRAMIFRÅ jobb.Den kampen han har imponert mest i United trøya spør du meg.

 

Det var en fæl kamp. Vi måtte slite for å slå laget med dårligst rekord i PL-historien. Foster med to monsterredninger. 1-0 endte det. Ronaldo som puttet 10 min før slutt.

 

Jepp NK :thumbup: Jeg vil sammenligne Fosters viktighet i denne kampen med Macheda's mot Villa og Sunderland.Hadde det ikke vært for Foster hadde vi ikke vunnet PL den sesongen.

Lenke til kommentar
Jeg har til gode å bli positivt overrasket over Kuz og Foster, og jeg har engentlig ingen tro på at noen av dem kan bli førstekeeper for oss. Ingen av dem har "det lille ekstra", føler jeg..

 

Så du bortekampen mot Derby i forfjor?Foster spiller kampen med skade,og gjør en FRAMIFRÅ jobb.Den kampen han har imponert mest i United trøya spør du meg.

 

Det var en fæl kamp. Vi måtte slite for å slå laget med dårligst rekord i PL-historien. Foster med to monsterredninger. 1-0 endte det. Ronaldo som puttet 10 min før slutt.

 

Husker bare en god redning. Den gode keeperen i den kampen var Carroll

Lenke til kommentar
Husker bare en god redning. Den gode keeperen i den kampen var Carroll

 

Da må jeg si til deg klisje-uttrykket "så du kampen eller"?

Foster hadde 3 matchvinnende redninger samt var sikker som banken i alt han foretok seg.

 

Blant annet fikk han denne ratingen på et United-forum:

Ben Foster

9 excellent debut.. Kept us in the game with three great saves. No worries for that position then.

 

Men enig at Carroll hadde en utenomjordisk dag på jobben,sånn ellers..

Lenke til kommentar

Hadde han spilt ofte nok hadde han nok utviklet det.

 

Syntes at enten Foster eller PIG bør bli utlånt denne sesongen. Unødvendig med 3 så gode keepere. Å ha alle tre er ikke bra for det blir lite spilletid på de to reservene. Bedre at en av dem får spille hele tiden med et lag på lån og at den andre får spille flere kamper etter VDS.

 

La oss si vi spiller 50 kamper denne sesongen. VDS står i 40 av dem. Da er det bedre at vi har én som står de siste 10 enn at det deles på to.

Lenke til kommentar
Har sikkert vært snakk om dette før, men orker ikke bla gjennom så mange sider :D

 

Hvor kan jeg få kjøpt den offisielle trøyen? Helst med eget trykk? Bortsett fra united.no

 

Takker for svar :)

 

 

www.kitbag.com,www.manutd.com,www.fotballshop.no,torshovsport,subside-sport,osv osv osv osv...

Lenke til kommentar
Hadde han spilt ofte nok hadde han nok utviklet det.

 

Syntes at enten Foster eller PIG bør bli utlånt denne sesongen. Unødvendig med 3 så gode keepere. Å ha alle tre er ikke bra for det blir lite spilletid på de to reservene. Bedre at en av dem får spille hele tiden med et lag på lån og at den andre får spille flere kamper etter VDS.

 

La oss si vi spiller 50 kamper denne sesongen. VDS står i 40 av dem. Da er det bedre at vi har én som står de siste 10 enn at det deles på to.

 

Det er litt gambling da. Du husker vel hvorfor Foster sto mot Derby? Kuszczak hadde karantene og Sar var skadet

Lenke til kommentar
Hadde han spilt ofte nok hadde han nok utviklet det.

 

Syntes at enten Foster eller PIG bør bli utlånt denne sesongen. Unødvendig med 3 så gode keepere. Å ha alle tre er ikke bra for det blir lite spilletid på de to reservene. Bedre at en av dem får spille hele tiden med et lag på lån og at den andre får spille flere kamper etter VDS.

 

La oss si vi spiller 50 kamper denne sesongen. VDS står i 40 av dem. Da er det bedre at vi har én som står de siste 10 enn at det deles på to.

 

Det er litt gambling da. Du husker vel hvorfor Foster sto mot Derby? Kuszczak hadde karantene og Sar var skadet

Det er sjeldent slik skjer. Kjenner du noen andre lag som har 3 så gode keepere i stallen gjenom hele sesongen? De holder jo premier league- standar alle tre. Dessuten bør vi være gode nok til at Amos eller en av reservekeeperene ikke skal være veldig avgjørende for en hel sesong, selv om det er små marginer.

Lenke til kommentar
Hadde han spilt ofte nok hadde han nok utviklet det.

 

Syntes at enten Foster eller PIG bør bli utlånt denne sesongen. Unødvendig med 3 så gode keepere. Å ha alle tre er ikke bra for det blir lite spilletid på de to reservene. Bedre at en av dem får spille hele tiden med et lag på lån og at den andre får spille flere kamper etter VDS.

 

La oss si vi spiller 50 kamper denne sesongen. VDS står i 40 av dem. Da er det bedre at vi har én som står de siste 10 enn at det deles på to.

 

Det er litt gambling da. Du husker vel hvorfor Foster sto mot Derby? Kuszczak hadde karantene og Sar var skadet

Det er sjeldent slik skjer. Kjenner du noen andre lag som har 3 så gode keepere i stallen gjenom hele sesongen? De holder jo premier league- standar alle tre. Dessuten bør vi være gode nok til at Amos eller en av reservekeeperene ikke skal være veldig avgjørende for en hel sesong, selv om det er små marginer.

 

Jeg vet veldig lite om reservekeeperene til de andre. Det er veldig vanskelig å si dette med keepere.

 

Noen som har noen gode forslag på hva jeg skal ha bakpå drakta? Tenkte litt på Owen, hadde vært fryktelig morsomt :)

 

Hva med å ta noe orginalt? Gibson? Drinkwater? Cathcart?

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode forslag på hva jeg skal ha bakpå drakta? Tenkte litt på Owen, hadde vært fryktelig morsomt :)

 

Beklager, men ser virkelig ikke det morsomme ved å ha Owen bakpå drakta. Hver sin smak, men jeg hadde aldri vurdert det en gang. Skjønner meg ikke på de som kjøper drakter med Owen bakpå. Helt uforståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...