Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror ikke vi skal bekymre oss så mye for Foster, han fikser nok biffen.

 

Brown erstatter vel Vidic, han har vel holdt seg aktiv på reservelaget om jeg ikke tar helt feil, så han burde være grei han.

 

 

EDIT: Jeg tok beslag på Avataren Points laget. Takk Points :)

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke vi skal bekymre oss så mye for Foster, han fikser nok biffen.

 

Brown erstatter vel Vidic, han har vel holdt seg aktiv på reservelaget om jeg ikke tar helt feil, så han burde være grei han.

 

Wes Brown, Gary Neville, N.Vidic og Van der Sar er alle ute med skade akkurat nå.

 

Van der Sar er ute i 10-12 uker

Vidic ute i 2 uker

W.Brown og Neville er nok tilbake om en uke. Men langt fra sikkert at noen av de kan spille mot Birmingham.

 

Tror Uniteds bakre ledd vil bli noe alla dette i serieåpningen:

 

Foster

 

Evra

Rio

Evans/O`Shea

Rafael/O`Shea

 

Tror United vil slippe inn mål i minst 2/3 første matchene med denne oppstillingen. Dog tror jeg det blir 9 poeng da det er rekord lett åpning (på papiret) for dere.

Lenke til kommentar

LoL. Dropp denne praten da. Vi spilte med skadeskutt backrekke hele vår cleansheet periode. Å O'shea, Evans, Rio og Evra er den backrekka som tok oss til CL-finale. Hvis vi ikke tåler disse skadene skal vi bare glemme noe ligaseier. At vi slipper inn mål er noe annet, det er tross alt de første kampene av sesongen. Men Rio var stål mot Valencia, å Evans er sitt sedvanlig no-bullshit.

 

Nei dette er krisemaksimering på høyt nivå. Se på Liverpools backrekke, den er flere hakk dårligere defensivt enn den nevnte. De klarer å holde buret rent.

Lenke til kommentar
Tror Uniteds bakre ledd vil bli noe alla dette i serieåpningen:

 

Foster

 

Evra

Rio

Evans/O`Shea

Rafael/O`Shea

 

Tror United vil slippe inn mål i minst 2/3 første matchene med denne oppstillingen. Dog tror jeg det blir 9 poeng da det er rekord lett åpning (på papiret) for dere.

 

Vel vel. Med tanke på at det der er 3/4-deler av forsvaret som spilte i fjorårssesongen så ser jeg ingen grunn til at dette skal tilsi ekstra baklengs. Såklart, at Vidic er ute svekker oss, men det er dog det eneste. Og akkura der har vi glimrende backup i Evans.

Lenke til kommentar

Jeg spør her istedetfor å starte ny tråd.

 

Enkelt og greit: Jeg har RiksTV og skal kjøpe inn noe fra canaldigital for å få sett mest mulig PL (særlig Utd). Hvilken pakke skal jeg kjøpe da? Sitter på ubrukelig nett som bruker 10 minutter på å loade sider, så det var uhyre vrient å rote frem og tilbake på canaldigital sine sider. Herlig hvis noen kan hjelpe. Hva har dere?

Lenke til kommentar

Niko: Jeg har RiksTV selv, og har valgt å kjøpe deres Canal Plus-pakke. Dessverre inneholder ikke denne Canal+ Sport 2, bare 1. Dette er som regel ikke et problem, ettersom United vanligvis har hovedprioritet, men du risikerer å gå glipp av noen kamper. Grunnen til at jeg har valgt dette er fordi jeg synes det er lettere å bare ha en boks. I tillegg har RiksTV for tiden et dårlig utvalg på kanaler, noe de har lovet å bedre etter nyttår, og da skal de også oppdatere denne pakken slik at den inneholder alle kanalene (var løftet jeg fikk på telefon...)

Lenke til kommentar
Jeg spør her istedetfor å starte ny tråd.

 

Enkelt og greit: Jeg har RiksTV og skal kjøpe inn noe fra canaldigital for å få sett mest mulig PL (særlig Utd). Hvilken pakke skal jeg kjøpe da? Sitter på ubrukelig nett som bruker 10 minutter på å loade sider, så det var uhyre vrient å rote frem og tilbake på canaldigital sine sider. Herlig hvis noen kan hjelpe. Hva har dere?

 

Velg Entertain pakken, og kanskje TV2 sport kanalene viss du er intr i Tippeligaen også.. :)

Lenke til kommentar

 

Niko: Jeg har RiksTV selv, og har valgt å kjøpe deres Canal Plus-pakke. Dessverre inneholder ikke denne Canal+ Sport 2, bare 1. Dette er som regel ikke et problem, ettersom United vanligvis har hovedprioritet, men du risikerer å gå glipp av noen kamper. Grunnen til at jeg har valgt dette er fordi jeg synes det er lettere å bare ha en boks. I tillegg har RiksTV for tiden et dårlig utvalg på kanaler, noe de har lovet å bedre etter nyttår, og da skal de også oppdatere denne pakken slik at den inneholder alle kanalene (var løftet jeg fikk på telefon...)

 

Det var det jeg syns jeg så. Bare én kanal. Men okey, da får jeg gå for det. Takk :)

Lenke til kommentar
Niko: Jeg har RiksTV selv, og har valgt å kjøpe deres Canal Plus-pakke. Dessverre inneholder ikke denne Canal+ Sport 2, bare 1. Dette er som regel ikke et problem, ettersom United vanligvis har hovedprioritet, men du risikerer å gå glipp av noen kamper. Grunnen til at jeg har valgt dette er fordi jeg synes det er lettere å bare ha en boks. I tillegg har RiksTV for tiden et dårlig utvalg på kanaler, noe de har lovet å bedre etter nyttår, og da skal de også oppdatere denne pakken slik at den inneholder alle kanalene (var løftet jeg fikk på telefon...)

 

Det var det jeg syns jeg så. Bare én kanal. Men okey, da får jeg gå for det. Takk :)

 

Ok. Hvis det jeg har blitt fortalt er korrekt så er det sikkert ikke så dumt. Dette står i alle fall på RiksTV sine sider:

 

Vi rår over et begrenset antall frekvenser, derfor kan vi ikke sende like mange kanaler som kabel- og satellittoperatørene. RiksTV har alle de store norske kanalene og mange av de mest populære utenlandske kanalene. I 2010 kommer det mange flere kanaler i det digitale bakkenettet.

Lenke til kommentar

Ingen kjøper vel Tv2 Sport for TL, men vurderer det for La Liga. Canal + Sport kanalene er derimot et must. Jeg trenger ikke å bekymre meg for å ikke ha alle sammen, men hvorfor får man ikke Canal + Sport 2 kanalen når man bestiller Canal + med Rikstv? Det går så vidt jeg kan huske en god del United kamper på 2 i løpet av året.

 

Off - topic: Noen som vet om Bundesliga bare kommer til å gå på Eurosport 2 kommende sesong eller om det blir 50 - 50 med 1 også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...