Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror også at United kan ta PL i år og, United er jo klubben som skaffer rekorder, så hvorfor ikke denne og? Ellers tror jeg at Chelsea kommer sterkt i år igjen og kjemper da hardt med liverpool om 2.plassen. Ellers tror jeg at Arsenal og City kommer til å kjempe om 4.plassen, aner faktisk ikke helt hvem av de som kommer til å ta den plassen, jeg vil si at det er helt åpent. Ellers kommer Villa til å ha en dårligere sesong enn i fjor pga. salget av Barry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chelsea 4.00

Arsenal 4.00

Manchester City 7.00

Liverpool 8.00

Everton 10.00

Tottenham 12.00

Aston Villa 14.00

 

 

:)

 

Forresten hadde vel Tevez god tid til å vurdere et tilbud fra United? Tviler på at Fergie lyver:

 

Fikk aldri Tevez-svar.

 

Whot. City og Arsenal med mindre odds en Liverpool? Oo

Den bettinga var jo litt rar imo :b

Reagerte litt jeg også. Klar over at dette ikke skal tas spesiellt høytidelig, men Liverpool må da være større favoritter enn Arsenal og City. Jeg ser ikke for meg at City skal klare bedre enn Europeleague plass.

Lenke til kommentar
Jeg kan iallefall ikke se at hverken Arsenal eller Liverpool er bedre, selv om jeg tror ligaen dette året kan bli veldig tett og spennende i likhet med de fleste utgaver av PL.

 

Jeg tror det er Man United eller Chelsea som kommer til å trekke det lengste strået.

 

Hvordan kan du si det når Liverpool har styrket stallen sin. (fått inn en bedre høyre-back som er offensiv).

 

Man United har mistet sin viktigste offensive spiller og mistet sin 3.spiss og erstatteren er et stort spm tegn?

 

Ifjor endte dere 4p foran oss, iår har Liverpool blitt enda mer samspilte og de siste 10 kampene ifjorårets serie var det vi som vant. Liverpool scorer flest mål i Premier League og den forskjellen blir ikke enklere å kappe innpå uten Ronaldo.

 

Ifjor hadde Liverpool såpass mye skader på Torres + Gerrard at de ikke spilte sammen i mer en 19 kamper av sesongens ca 55 kamper.

 

Klarer vi å holde Torres + Gerrard skadefrie så kan jeg ikke skjønne annet en at Liverpool burde komme innenfor 4 poeng på Man United og Chelsea.

Lenke til kommentar
Chelsea 4.00

Arsenal 4.00

Manchester City 7.00

Liverpool 8.00

Everton 10.00

Tottenham 12.00

Aston Villa 14.00

 

Odds har du ihvertfall ikke noe peil på! men regner med at dette bare er en spøk.

 

De riktige oddsene burde se ut noe som følgende:

 

Man United 2.75

Chelsea 3.50

Liverpool 4.50

 

Arsenal 10.00 (den mest spillbare oddsen)

Man City 25.00

 

Tottenham 120.00

Everton 200.00

Aston Villa 250.00 (var 5.favoritt ifjor, dette er Barry)

Lenke til kommentar
Jeg kan iallefall ikke se at hverken Arsenal eller Liverpool er bedre, selv om jeg tror ligaen dette året kan bli veldig tett og spennende i likhet med de fleste utgaver av PL.

 

Jeg tror det er Man United eller Chelsea som kommer til å trekke det lengste strået.

 

Hvordan kan du si det når Liverpool har styrket stallen sin. (fått inn en bedre høyre-back som er offensiv).

 

Man United har mistet sin viktigste offensive spiller og mistet sin 3.spiss og erstatteren er et stort spm tegn?

 

Ifjor endte dere 4p foran oss, iår har Liverpool blitt enda mer samspilte og de siste 10 kampene ifjorårets serie var det vi som vant. Liverpool scorer flest mål i Premier League og den forskjellen blir ikke enklere å kappe innpå uten Ronaldo.

 

Ifjor hadde Liverpool såpass mye skader på Torres + Gerrard at de ikke spilte sammen i mer en 19 kamper av sesongens ca 55 kamper.

 

Klarer vi å holde Torres + Gerrard skadefrie så kan jeg ikke skjønne annet en at Liverpool burde komme innenfor 4 poeng på Man United og Chelsea.

Er enig i mye av det du sier. Men selv tror jeg United og Chelsea vil øke poengsummen ned til Liverpool denne sesongen. Avstanden vil bli avgjort i oppgjørene mellom de 4 store. Liverpool dominerte stort i disse kampene i fjord, mens United og Chelsea skuffet. Dette var grunnen til at avstanden minket. Hvis United og Chelsea klarer å ta flere poeng i disse kampene så tror jeg ikke Liverpool har noen sjanse på gullet.

 

Ettersom United tapte så mange poeng mot de andre 3 topplagene var det en stor prestasjon at de fortsatt klarte å vinne ligaen. Grunnen ligger i at United kun tapte poeng mot et av lagene fra nedre halvdelen av tabellen, og dette kom mot Newcastle i serieåpningen. Selvfølgelig kan Liverpool spille mindre uavgjort mot antatt dårligere motstand og på den måten minske avstanden. Noen jeg tror de må gjøre ettersom jeg tviler på at de vil vinne like mange kamper mot de 3 store denne sesongen.

 

Alt dette er kun spekulasjoner og personlige meninger, men jeg tror at United øker avstanden i neste sesong. Så da er det bare å vente til seriestart for å se om Liverpool motbeviser påstandene mine.

 

Jeg håper så inderlig at Liverpool ikke vinner ligaen, for da vil de legge en demper på 20 års jubileumet da det er 20 år siden Liverpool siste vant ligaen :w00t:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Liverpool har styrket stallen sin.

Jeg håper du har rett, men er redd for det motsatte. Vi har fått inn en ny spiller som kan virke som et godt kjøp, men forsvinner Alonso uten at vi får inn en fullgod erstatter, vil vi være satt flere skritt tilbake i forhold til i år.

 

Benitez selger ikke Alonso uten å få minst £25M + en god spiller i bytte. Eller £35M i rene cash. Da vil vi kunne hente inn 2 gode spillere og få en dårligere utgave av Alonso på midten samtidig som vi får bredere stall. Eller vi kan hente inn 1 kanon spiller.

 

Helst ville jeg gjerne sett av vi solgte Alsono i Mai for 35M. Kjøpte Barry for 10 og brukte 25M på David Silva.

 

Alonso -> Barry+Silva

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at de vil vinne like mange kamper mot de 3 store denne sesongen.

 

Jeg kan vedde en symbolsk 1kr med deg på at Liverpool ikke gjør det mye svakere en ifjor mot topp 3. Tror Liverpool tar 3p mindre av maksimalt 18p mot Topp 3 i årets sesong. Ifjor tok vi 14p. I år tror jeg vi tar minst 11p.

 

Ifjor:

Man United: 2 seire

Chelsea: 2 seire

Arsenal: 2 uavgjorte

 

Tror vi kommer til å få: 3-2-1 mot denne trioen i sesongen som kommer. Alt under er skuffende, alt over er bonus.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at de vil vinne like mange kamper mot de 3 store denne sesongen.

 

Jeg kan vedde en symbolsk 1kr med deg på at Liverpool ikke gjør det mye svakere en ifjor mot topp 3. Tror Liverpool tar 3p mindre av maksimalt 18p mot Topp 3 i årets sesong. Ifjor tok vi 14p. I år tror jeg vi tar minst 11p.

 

Ifjor:

Man United: 2 seire

Chelsea: 2 seire

Arsenal: 2 uavgjorte

 

Tror vi kommer til å få: 3-2-1 mot denne trioen i sesongen som kommer. Alt under er skuffende, alt over er bonus.

Er veldig vanskelig å tippe på disse kampene. Hvis jeg skal tippe så vil jeg tippe at Liverpool spiller slik kommende sesong:

 

United: 1p

Chelsea: 3p

Arsenal: 4p

 

Veldig vanskelig å tippe United-Liverpool kampene. Jeg er ganske sikker på at vi vinner hjemme, men som det ble bevist i fjord så kan alt skje i disse kampene. Vi får bare vente å se :)

For United sin del så kan det vanskelig gå noe verre enn i fjord hvor vi spilte 1-2-3 :p

Lenke til kommentar

Vel vel. Jeg våkner til mye rop og skrik ut fra boblen.

 

For det første, forrgie sesong var første gang Liverpool under Benitez klarte å tukte storlagene. Å du forventer Da Capo Kjakan? Vel vi United supportere er kanskje blaserte men men. United spilte en relativt laber sesong ifjor med tanke på det offensive, selv med Ronaldo. Så du har et poeng i at vi er svekket på papiret. Men vi har mange flere målscorere enn Liverpool. Å folk som vil heve seg i år. Det vet alle som har fulgt United. Forøvrig er ikke Owen et spørsmålstegn om man ser på målrate. Bedre enn Tevez, å det på et dritlag som N'castle.

 

Liverpool hadde mange kamper i starten av forrige sesong som tippet med en stor porsjon flaks deres vei. I tillegg slet vi med STORE skadeproblemer å kom fortsatt gjennom det med en brukbar poenghøst. I motsetning til dere som knapt hadde 4 spillere ute samtidig. Om Liverpool har like mye flaks med skader, å får en ny sesong opp mot max kan dere nok være en skikkelig trussel. Ellers tror jeg det blir en ny kamp om tredje på dere. I tillegg er aspektet med press inne i bildet, dere taklet det ikke ifjor. Jeg frykter både Liverpool, Chelsea og Arsenal, men tenker jeg rasjonelt er det kun Chelsea som skiller seg virkelig ut. Men vår største fiende er metthet, vi har troppen til å vinne alt i år også. Forskjellen kan være at Chelsea og Liverpool er mer motivert i år. Å de 4 poengene alle gjaller om, alle vet at ligaen var avgjort lenge før slutt. Det vet alle som har fulgt Premier League i noen år, vi var overlegne når dere ramlet av lasset.

 

Men får vi en skikkelig sesongstart, i motsetning til ifjor. Vel da blir det hardt for dere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Chelsea 4.00

Arsenal 4.00

Manchester City 7.00

Liverpool 8.00

Everton 10.00

Tottenham 12.00

Aston Villa 14.00

 

Odds har du ihvertfall ikke noe peil på! men regner med at dette bare er en spøk.

 

De riktige oddsene burde se ut noe som følgende:

 

Man United 2.75

Chelsea 3.50

Liverpool 4.50

 

Arsenal 10.00 (den mest spillbare oddsen)

Man City 25.00

 

Tottenham 120.00

Everton 200.00

Aston Villa 250.00 (var 5.favoritt ifjor, dette er Barry)

 

Selvsagt en spøk, men sannheten er at jeg regner Arsenal og Chelsea som større favoritter enn dere til tittelen. Dere hadde på alle måter en fantastisk sesong der mye klaffet og dere tok mye poeng mot de andre tre store. I år tror jeg dere vil tape mye poeng mot både oss, Arsenal og Chelsea. Jeg tør faktisk å tippe at dere ikke tar mer enn 5 poeng totalt mot disse. Arsenal slet enormt i fjor med skader og mangel på uttelling på sjansene sine, og jeg tror de kommer til å gjøre det mye bedre denne sesongen. Chelsea tok seg først opp etter Hiddink kom, og det blir spennende å se hva Ancelotti får til. Vi slet enormt i det offensive spillet og var for avhengig av Ronaldo. Jeg ser på oss som favorittene og tror faktisk Arsenal vil være vår største konkurrent i år. Jeg tror dere tar 4. plassen, men vi får se.

Lenke til kommentar

Er enig angående Arsenal. Tror mange undervurderer dem pga. sesongen i fjor hvor de hadde helt sykt mange skader. Og spilte 0-0 i kamper mot "mindre" lag pga. 5 bom alene mot keeperen osv. Hvis de beholder Adebayor (eller kanskje erstatter han på skikkelig måte, men tror ikke det skjer i en klubb som Arsenal) og får spillere som Rosicky og Eduardo tilbake 100% er de der oppe med oss nå. Chelsea og Liverpool bør gjøre det bra i år og, spesielt Chelsea siden de skuffa såpass i fjor.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Chelsea 4.00

Arsenal 4.00

Manchester City 7.00

Liverpool 8.00

Everton 10.00

Tottenham 12.00

Aston Villa 14.00

 

Odds har du ihvertfall ikke noe peil på! men regner med at dette bare er en spøk.

 

De riktige oddsene burde se ut noe som følgende:

 

Man United 2.75

Chelsea 3.50

Liverpool 4.50

 

Arsenal 10.00 (den mest spillbare oddsen)

Man City 25.00

 

Tottenham 120.00

Everton 200.00

Aston Villa 250.00 (var 5.favoritt ifjor, dette er Barry)

 

Selvsagt en spøk, men sannheten er at jeg regner Arsenal og Chelsea som større favoritter enn dere til tittelen. Dere hadde på alle måter en fantastisk sesong der mye klaffet og dere tok mye poeng mot de andre tre store. I år tror jeg dere vil tape mye poeng mot både oss, Arsenal og Chelsea. Jeg tør faktisk å tippe at dere ikke tar mer enn 5 poeng totalt mot disse. Arsenal slet enormt i fjor med skader og mangel på uttelling på sjansene sine, og jeg tror de kommer til å gjøre det mye bedre denne sesongen. Chelsea tok seg først opp etter Hiddink kom, og det blir spennende å se hva Ancelotti får til. Vi slet enormt i det offensive spillet og var for avhengig av Ronaldo. Jeg ser på oss som favorittene og tror faktisk Arsenal vil være vår største konkurrent i år. Jeg tror dere tar 4. plassen, men vi får se.

 

Vil ikke akkurat si Arsenal slet med uttelling på sjansene sine mot oss iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...