Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke bra nok, vi spiller drittfotball. Vi klarer ikke å spille oss fra egen bane halvdel engang! Feil passning etter feilpassning.. Vi forkjener ikke engang å ha ett mål, vi fortjener å ha to mål mot oss, og når vi skal kontre så ser vi ett United lag som jogger som om de er på joggetur med hunden sin i parken!

 

Fortsetter vi slik kan vi glemme både Champions League og Premier League!

Lenke til kommentar

Kampen er langt fra over enda. United spiller som de gjorde i 1.omgangen mot Fulham,og som noen sikkert husker så var United meget bedre i 2.omgangen.

Ble ikke noe mål i den kampen da,men det har jo ikke noe å si,United har jo allerede nettet et mål så langt i denne kampen.

 

Spår en United-seier idag.

Lenke til kommentar
Ronaldo har nå vært skyld i 2 mål i 2 kamper på rad. Faen jeg er så drittlei av å se på det jævela sirkuset her. Holdningen til alle spillerne er tilnærmet "dette tar vi lett", provoserer meg så jævelig.

Har vel også skyld i 2mål for United også da. Top skorer er han vel?

Sant så sant, men han kan slutte å drive med fiksfakseriet på sin egen banehalvdel.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at det er så mange som mener at dette er manglende innstilling og at spillerne har tatt lett på det.

 

Ingen som tenker på at vi faktisk spillte kamp for 2 dager siden, og en del av spillerne er rimelig slitne? Det har MYE å si vs kvaliteten på spillet.

Det har nok mye å si at vi spilte kamp for 2 dager siden, men vet ikke helt om det hadde vært bedre å dratt spillerene til Portugal å spilt i morra. Trur ikke vi hadde blitt mer utvilt.

 

Det merkes at vi har spilt mye kamper denne sessongen, uten tvil.

Lenke til kommentar
Ronaldo har nå vært skyld i 2 mål i 2 kamper på rad. Faen jeg er så drittlei av å se på det jævela sirkuset her. Holdningen til alle spillerne er tilnærmet "dette tar vi lett", provoserer meg så jævelig.

Har vel også skyld i 2mål for United også da. Top skorer er han vel?

Sant så sant, men han kan slutte å drive med fiksfakseriet på sin egen banehalvdel.

Det er jo det han er kjent for. :dontgetit:

Hehe, neida. :p Men Ronaldo dribbler unødig,har han alltid gjort,ser ikke noen mulighet for at han slutter med det heller.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Hvem er det som piper sånn? Herregud for et mas.

Porto på Ronaldo?

Ikke bare på Ronaldo, men på hele laget. Spesielt når VDS eller forsvaret har ballen.

 

Poenget var kanskje at våre egne supportere på Old Trafford er så stille at man med letthet kan høre et par tusen Porto-fans. Flaut er det. Ikke i nærheten av stemningen mot f.eks Inter. Det er nå laget trenger støtte!

Lenke til kommentar
Synes det er rart at det er så mange som mener at dette er manglende innstilling og at spillerne har tatt lett på det.

 

Ingen som tenker på at vi faktisk spillte kamp for 2 dager siden, og en del av spillerne er rimelig slitne? Det har MYE å si vs kvaliteten på spillet.

Sorry den kjøper jeg ikke. Dette er toppidrettsutøvere. Hvis de ikke tåler 90 min med småjogging uten innsats, så sier det litt om fotballen i forhold til andre idretter hvor faktiske mannfolk deltar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...