Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Roma i kvarten eller semien, helt sikkert... hadde vært så typisk. Vi kan jo ikke møte Sporting eller Celtic, så det får gå med CL-motstander nr. 3, Roma.

Vi kan jo møte Villarreal da :shrug:

Eneste vi kan være helt sikker på er at vi ikke møter Liverpool. Det skjer aldri. Kommer vi til finalen har Liverpool røket ut i semien etter straffekonk mot den andre finalisten.

Lenke til kommentar
Roma i kvarten eller semien, helt sikkert... hadde vært så typisk. Vi kan jo ikke møte Sporting eller Celtic, så det får gå med CL-motstander nr. 3, Roma.

Vi kan jo møte Villarreal da :shrug:

Eneste vi kan være helt sikker på er at vi ikke møter Liverpool. Det skjer aldri. Kommer vi til finalen har Liverpool røket ut i semien etter straffekonk mot den andre finalisten.

Liverpool taper da ikke straffekonk.

Lenke til kommentar

Good good good!

 

Da var Inter borte. Må si de skuffer meg litt. Var ikke mye spill med de. De hadde to monstersjangser, og Stanko sitt skudd. Men bortsett fra slutten av første omgang hadde United kontrollen.

 

Trekker det eg sa om at Rooney måtte sjerpe seg. Han hadde en helt annen jobb i dag enn spiss :)

 

Det er ikke alle lag som kan bruke spissen sin til den jobben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico.

Lenke til kommentar
Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico.

Skal vi se:

 

Barcelona - Liverpool

Villarreal - Chelsea

FC Porto - ManUtd

Bayern - Arsenal

 

Semi finaler:

Barcelona - Bayern

Villarreal - ManUtd

 

Finale:

ManUtd - Bayern

 

Den hadde vært naijs

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Pissnervøs fram til andre målet, så roa nervane seg litt. Fikk ikkje sett første omgang heller på grunn av jobb, men fikk oppdateringar via sms og web. Hadde berre såvdit funne meg til rette med ein halvliter på puben før Ronaldo scora. Fy faen for ei genial pasning frå Rooney.

 

Inter har eit par bra sjansar, men vi har diverse som bør omsettast til mål sjølve også. Det er deilig å vere vidare, no er det berre å vente på laurdag!

 

Edit: Er Atletico vidare? Vart ikkje det 2-2 i spania og 0-0 i portugal?

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico.

Skal vi se:

 

Barcelona - Liverpool

Villarreal - Chelsea

Atletico Madrid - ManUtd

Bayern - Arsenal

 

Semi finaler:

Barcelona - Bayern

Villarreal - ManUtd

 

Finale:

ManUtd - Bayern

 

Den hadde vært naijs

 

trodde porto gikk videre jeg? spilte ikke de 2-2 på borte og 0-0 på hjemmebane?

Lenke til kommentar

Vi kan nok dessverre ikke møte Atletico siden de røk ut for Porto på bortemål i kveld. :p Jeg tar gjerne Porto i kvartfinalen. Jeg vil ikke ha Villareal (to dørgende kjedelige uavgjortkamper - nei takk!), Chelsea, Barca eller Liverpool (vil ha dem i finalen).

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...