Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=85uVJ4ORkd0" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=85uVJ4ORkd0</a>

 

 

Caller: "Good evening. Are you alright there Gary? Are you alright Paul?"

 

Studio: Hi.

 

Caller: "Firstly, can I just congratulate Gary on the size of his balls..."

 

Studio: What?

 

Caller: "The size of his balls. It just seems like he's got a massive ****."

 

 

:ph34r:

 

HAHAHAH. Faen, epic.

 

Reservene er fremtiden vår! :)

Utenom PIG, ja!

 

Det var litt på kødd da, men du kødder vel om at du kødder når du kødder igjen? Kødd!

 

EDIT: Dere har sett denne sant?

Se filmen hos Youtube

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Rafael er jo faktisk den klart beste høgrebacken vi har offensivt, men eg syns egentlig dei er mest galne bakover, med tanke på rommet dei etterlater seg, men det blir spennande å følge utviklinga deira. Trur nok United kan få veldig mykje glede av desse to i åra som kjem

Å være med på løp fremover o.l er ikke automatisk det beste fremover. Neville har mer rutine og plasseringsevne, å vinner på det mye. Kan med enkel plassering skape mye rom for vingene. Men Raphael har helt klart de beste tekniske ferdighetene offensivt. Men jeg foretrekker uten tvil Wes Brown på Høyreback.

Lenke til kommentar

Hyrlen; pr i dag skulle eg gjerne sett at vi hadde Wes i god form på høgrekanten ja. Det er også heilt rett at det ikkje berre er å vere aktive offensivt og berre gå på løp som er viktig, men begge brødrene viser stort potensiale og er fortsatt veldig unge, så eg håpar begge får litt sjansar utover denne og neste sesong. No har dei eldre spelarar i sine posisjonar som dei kan lære mykje av, spesielt defansivt.

 

Plessis er jo like flink å filme som Captain Hypocrite.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...