Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oki. Dumt, har bare norske kroner på kontoen :(

Da må du nok til England, ta ut pengene dine som pund, dra hjem til Norge, sette inn pundene og så kan du betale...

Haha!!!!!!! :!:

Skrevet (endret)

Latias: Alltid seriøs eg.... :whistle:

Hva skal det bety? Gjør ingenting hva "slags" penger man har på kortet?

Ikke sant... hehe

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Det beste med hele opplegget her nå var at dette innlegget til tc ikke kan unnskyldes. Det var dønn seriøst :)

Hva skal det bety? Gjør ingenting hva "slags" penger man har på kortet?

Vinterferie neste uke. Heldigvis har naboen vinterferie samtidig. Så får med meg de fleste kamper i uke 10.

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Forbauset meg ikke.. Nok om det :)

Jotun, takk for at du ga meg en latter. Det trengte jeg :)

Hvordan har Anderson spilt hittil?

Endret av Raste
Skrevet

Håper på et mål av han for United's A-lag snart.

Får han hull på byllen så kan det fort løsne.

Samme gjelder jo forøvrig Park som jo faktisk scoret en del før han ble langtidsskadet.

Skrevet
Håper på et mål av han for United's A-lag snart.

Har gitt opp håpet nå. Burde ikke være mulig for en midtbanespiller å ikke score på så mange kamper. :(

Skrevet

Jeg kommer aldri til å gi opp håpet om att Andy skårer. Sitter å håper på det hver kamp. Tror vi får se han i helgen siden han ble byttet ut i pausen. Han virket ganske frisk i dag.

Skrevet

Jeg var dessverre på jobb når denne utrolige hendelsen fant sted så jeg får være litt seint med å bryte ut:

Hahahahahaha, fy faen. Er det beste jeg har hørt. Blir vrient å bestille fra nettbutikker da. Må ha litt svenske og litt amerikanske og litt britiske osv. Blir et helvetes kjør :) Men fin tanke, hahaha.

DIGG at Anderson er tilbake. Fy faen som jeg gleder meg til å se han på søndag. Hva endte reservekampen?

Skrevet

Sto i db forrige uke. :p Han sa han var glad han valgte United da, kan ikke si meg mer enig.

Jeg var dessverre på jobb når denne utrolige hendelsen fant sted så jeg får være litt seint med å bryte ut:

Hahahahahaha, fy faen. Er det beste jeg har hørt. Blir vrient å bestille fra nettbutikker da. Må ha litt svenske og litt amerikanske og litt britiske osv. Blir et helvetes kjør :) Men fin tanke, hahaha.

DIGG at Anderson er tilbake. Fy faen som jeg gleder meg til å se han på søndag. Hva endte reservekampen?

2-1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...