Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje dette er noe Fergie burde vurdere å gjøre i fremtiden?

Nå sa vel SAF at Vidic fikk fortjent rødt kort, og at dommeren hadde gjort en bra kamp. Han har skjerpet seg. ;)

Var nå neimen ikke rart! Fullt av B-lagsspillere jo...

Tok visst klubbvm litt mer seriøst i år! hehe

Hva snakker du om, Mr. Utropstegn? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På missing players....

Var en del benkeslitere der.... Som ikke var helt 100% på laget...

Men mulig eg misser litt og har glemt mye fra den tiden!

Var jo flere spillere der eg knapt husker! ;)

Skrevet
Kanskje dette er noe Fergie burde vurdere å gjøre i fremtiden?

Nå sa vel SAF at Vidic fikk fortjent rødt kort, og at dommeren hadde gjort en bra kamp. Han har skjerpet seg. ;)

Jo, men han har noen utbrudd av og til som han godt kunne holdt seg til gode for.

Skrevet

Tenk å skal bli intervjuet der og du skjønner faen ikke hva de sier. Du hører dem sier navnet ditt noe annet og ler som et helvete. Eneste du kan stole på er tolken liksom :p

Skrevet
Nok en "Gerrard".... Skal hele Liverpool bli som kapteinen? Han vil jo garantert bli tatt for en sånn uttalelse en gang!

http://www.dagbladet.no/2008/12/23/sport/f...erpool/4138801/

"- Jeg er profesjonell og ville aldri filmet for å få noen utvist, sier han."

Komisk uttalelse.

http://www.dailymotion.com/search/arsenal%...l_news?from=rss, se ca. 10 min ut i videoen, han er såvidt nær ansiktet hans, og hvertfall ikke så langt opp som Arbeloa holder seg.

Skrevet

Adebayor treffer jo albuen i kjeven på Arbeloa og treffer hælen inn i leggen på han før det. Om han overdriver vet ikke jeg eller noen av dere. Men det er jo et frispark og når samtidig fortsetter å spille og skyter syntes jeg ikke dommeravgjørelsen var så gæren.

Skrevet

Poenget er at hvis du får deg et slag i albuen, så er det ikke en naturlig bevegelse å slenge armene foran ansiktet og kaste seg bakover i en pen bue. Sånn som jeg ser det er det gule kortet helt fair, men kun pga. at han fortsetter spillet etter dommeren har blåst.

Skrevet
Blir jo påvirket av Gerrard. Han ble vel skutt ned med hagle da Pool fikk straffe mot A Madrid...

Han har blitt skutt med hagle flere ganger. Filmet seg til straffe i CL-finalen gjorde han også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...