Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Dette er tull da, å noe han motbeviste til fulle ifjor. Men resten er jeg helt enig i, tipper Fletcher scorer :D

Lenke til kommentar

Hvis (mot alle odds) ikke Berba kommer i dag, henger jeg meg. Ligger i lufta mtp dagens pressekonf. at Robinho havner på brua og da begynner det å se litt styggbra ut for de blå. Hva tenker SAF med? Må for faen hente litt krutt han også...

 

Nå forsvinner sikkert både Saha og Campell iløpet av dagen også.

Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Dette er tull da, å noe han motbeviste til fulle ifjor. Men resten er jeg helt enig i, tipper Fletcher scorer :D

Sier ikke at han spiller så jævla dårlig, men han spiller ikke på langt nær så godt mot andre topplag vil nå jeg si. Ikke på langt nær så ofte som han spiller strålende mot de dårligere lagene hvertfall.

Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

 

Bullshit.

Lenke til kommentar
Sier ikke at han spiller så jævla dårlig, men han spiller ikke på langt nær så godt mot andre topplag vil nå jeg si. Ikke på langt nær så ofte som han spiller strålende mot de dårligere lagene hvertfall.

 

Og når man setter 3 stk på en mann blir det plutselig mye plass for alle andre, som man så mot pool.

Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Tehe, med 4 frimerker på seg så blir vel de fleste dårlige. Men de 4 frimerkene gir rom for andre spillere, så det er jo en grunn til at Ronaldo er litt blek, og O'Shea scorer. ;)

Lenke til kommentar
HEIA SPURS! Bra lag de stiller i det minste. Skal dette være kampen der Chelsea taper på brua?

 

La oss håpe det :D

 

Du kan håpe, men det skjer ikke. Om Chelsea taper mot Spurs på brua i dag skal jeg ikke skrive ett eneste innlegg på forumet på en uke.

Skjer nok ikke, nei. Men jeg håper...

 

Bare koselig at du poster vettu, så du trenger ikke å la være om dere mot formodning skulle tape. Ufortjent goal Spurs fikk, men det gjorde andre omg langt mer spennende for oss.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...