Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen.

 

2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. :shrug:

Ah, slutt med de belærende shit orda, :whistle:

Supercupen er en kamp, da kan mye skje.

Lenke til kommentar

Skal aldri si aldri, det skjer fryktelig mye den siste dagen.

 

Men jeg tror vi overlever uten å få inn en spiss i dette vinduet, vi har hatt et lag som scorer mye mål sammen de siste sesongene så vi har jo ikke direkte savnet en spydspiss.

 

Når det neste vinduet kommer til nyttår så kan jo det hende at vi er mer enn fornøyde, vi får vente å se hvordan Manucho presterer når han først kommer igang.

Lenke til kommentar
1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen.

 

2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. :shrug:

 

Supercupen hadde mere verdi da det var Serievinner cup mot Cupvinner cup. Nå fanger CL opp alle de beste klubbene mens UEFA cupen som også før hadde verdi, blir stående igjen med klubbene som ikke er med i toppen. Hva tror du UEFA cup kamper koster i forhold til CL kamper for tv selskapene?

 

For klubber som kjemper om å vinne de beste ligaene så er det bare CL som teller. Jeg vet det ikke, men jeg kan tenke meg at en CL kamp i gruppespillet får mere oppmerksomhet enn Supercupen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg sa da aldri noe om en konkret avtale. Det jeg mente var at jeg tror en muntlig "avtale" om at Berba kommer når erstatter på plass.

 

EDIT: Fantastisk norsk av meg. Orker ikke endre.

Hehe, tror dette jeg også. Men på en annen side, så tror jeg alikvell dette ikke kommer til å skje.

 

Nå håper jeg inderlig at ikke Frazier går motsatt vei (eller til en annen klubb) hvis Berbatov kommer, tenker da på permanent basis, kan dog godta et lån. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...