Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når dere henger i pool tråden når vi taper eller gjør det dårlig, så må da vi få henge her når dere for en gang skyld "driter" dere ut ;)

Flame i vei du pusen. Ingen som bryr seg i dag uansett. Kampen var for uviktig til det :) Gjør det bare ekstra morro å se Liverpool tape på søndag.

 

Blir som å tape en friendly, bare kjedelig å tape, men ingen betydning utover det.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Særlig når han hadde gult kort fra før av.

 

Samme søren om han hadde kort fra før av eller ikke, han budre ha gitt f... uannsett. Det er sånn ting som henger igjen med spillere i lang tid i etterkant, så jeg er veldig happy for at det målet ble annulert.

 

Men han har sikkert sett på sandvollyball for damer på dagen å funnet ut at dette måtte han for pokker meg teste. :)

 

Når dere henger i pool tråden når vi taper eller gjør det dårlig, så må da vi få henge her når dere for en gang skyld "driter" dere ut

 

That's it?

Lenke til kommentar

Det hadde vert skikkelig uggent å fått målet godkjent, men Scholes er erfaren nok til å takle denne. Er mere bekymret for at Nani sin utvisning kan påvirke han. Jeg vil tro at Newcastle kampen svei skikkelig å se fra sidelinjen.

 

Ellers må jeg si at det var et nydelig vollyball slag da.

 

 

Hvis ballen hadde passert de to forsvarerene bak Scholes så kunne situasjonen blitt skikkelig farlig

Lenke til kommentar

1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen.

 

2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. :shrug:

Lenke til kommentar

LarsP, seriøst, tenk litt på hva du sier. Har ikke noe stor historie, Supercupen. Scholes bare prøvde noe nytt for å se om kanskje dommeren var blind siden han så at forsvareren bak hadde den ganske lett. Menmen, alle har forskjellige meninger, man jeg syns det var bare morsomt og at Supercupen er faen en kamp som betyr nada!

Lenke til kommentar
1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen.

 

2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. :shrug:

Idiotisk ja, men for en scoring. Måtte le av den der. Man kan ikke noe annet enn å le av det der.

Lenke til kommentar
1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen.

 

2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. :shrug:

1) Er vel akkurat det ingen har vitset bort i den grad, å det eneste noen bryr seg om.

 

2) Siden den startet, en kamp kun for pampene i Uefa. Kan ikke til dags dato huske at det er lagt noe som helst vekt på denne cupen. Historieløse? Hva i all verden mener du med det? Skjønner at du er bitter for at dere ikke spilte igår, men dette var for oss bare den søte svie etter CL-finalen :)

Lenke til kommentar
Burde fått diplom fra vollyballforbundet, for å ha satt idretten deres i søkelyset. Rimelig sikker på at den smashen gjør selv den mest ihugga vollyball supporter varm mellom beina.

 

Hadde vært mer morsomt om det ikke hadde vært for at han mister CL kamper.

 

haha ja sant.

 

men kamper? man får jo ikke mer enn en kamp for to gule? :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...