Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som vet om gerrard og torres rekker kampen 13.?

 

Fra .no: "Liverpool vil håpe at STeven Gerrard friskmeldes til oppgjøret mot Manchester United 13. september."

"Torres vil nå kjempe en kamp mot klokka for å bli spilleklar til hjemmekampen mot Manchester United."

Hoho, uten dem går kampen smooth. :)

 

Uten dem blir det en kjedelig kamp spør du meg. Er ikke like moro å vinne over dem uten de beste, og LFC fans kommer jo til å legge all skyld på at de ikke hadde Torres og Gerrard om de taper. (Men så har jo ikke vi Ronaldo heller :)) Jeg håper Torres og Gerrard spiller og at vi knuser dem!

Lenke til kommentar
Sitter å ser på Sky Sports News nå, de er på Spurs treningsfelt nå og Berbatov har ikke møtt opp, han skal visst være på vei til Manchester nå! Men som de sier, det er usikkert HVOR han skal på medical.

 

Nå har jo Berbatov uttalt at han vil spille CL, sa city går han nok ikke til, men det kan jo hende at de slenger en lønningspose på bordet som det ikke er mulig å si nei til.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det er sant, de har akkurat solgt Corluka - og det er jo en grunn til at han ble solgt.

 

Dessuten, så velger aldri Berbatov City fremfor oss, uansett om City tilbyr 30 millioner kroner mer i lønn, ihvertfall tror jeg det.

City er på samme nivå som Tottenham, han vil videre å vinne noe i karieren sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...