Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gikk Saha gratis? Ser det står på The Sun, men synes dette hørtes merklig ut burde fått en 50 lapp i det minste

 

Det stemmer vel det hvis jeg har skjønt riktig. Men han blir ikke gratis i lengden, vi skal vist få en viss sum når han passerer et vist antall kamper, si 25 kamper, 50 kamper, 75 kamper osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gikk Saha gratis? Ser det står på The Sun, men synes dette hørtes merklig ut burde fått en 50 lapp i det minste

Gratis i utgangspunktet, med avtale om X antall kr per kamp, eller ved minimum x antall kamper spillte. Sikkert en fancy kontrakt, og blir han mye brukt i Everton får vi nok en god slump penger.

Lenke til kommentar
"Vi er nødt til å betale en sum når han har spilt noen kamper for oss, men får han ikke disse kampene blir det heller ingen utbetaling. Han har hatt sine skadeproblemer, men hvis han skulle spille nesten hver eneste kamp for oss kan jeg ikke påstå at vi fikk han "nesten" gratis. Det er et betydelig beløp vi må ut med da."

http://united.no/united/nyheter/nyheter/saha_til_everton

 

Ei fornuftig løysing det.

Absolutt! Spesielt stor fordel for Everton, men det er også fult forstålig.

Lenke til kommentar

Hmmm okay. Høres litt risiko ut synes jeg da, hadde vært bedre og solgt han og fått penger med en gang, men det kan hende det er vanskelig å få noe spes med peng når han har vært så mye skadet. Slipper og betale lege regninger for han i alle fall da. Og håpe han kommer i form igjen og gjør det bra så vi får penger og de dytter Liverpool ut av CL kvalikk. hehe

Lenke til kommentar
I et intervju etter kampen på Stamford Bridge kunne Chelseas assistenmanager Gustavo Poyet verken bekrefte eller avkrefte ryktene om Berbatov.

Det var vel feil klubb.

 

Uansett trenger vi virkelig Berbatov. Spesielt siden Saha er forduftet.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Men hvorfor i helvete sier Haaland dette da?

Var det taklingen som gjorde slutt på min karriére? Vel, jeg spilte aldri en full kamp igjen, gjorde jeg? Jeg tviler på at det er en tilfeldighet, sier Håland til Mail on Sunday.

 

Edit: Synes det ser ut som om Keane vil felle Haaland i den situasjonen hvor Haaland mente han faka skaden. Keane fikk som fortjent hvis dette er tilfelle.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk kan forsvare det Keane gjorde. Forstå ja, men forsvare det er faktisk helt hårreisende.

 

Jeg forsvarer det ikke, men når folk kommer med påstander som at han er sinnsyk så forsvarer jeg han.

 

Under Manchester derby der Bosvelt spilte for City var det stor jubel for hver gang Bosvelt hadde ballen. Sånne ting gjør at jeg fåt litt lite medfølelse for City. Samtidig drar Håland disse påstandene om at Keane ødela karrieren hans hjelper heller ikke.

 

Jeg skulle helst sett at dei ikke hadde skjedd, men City og Håland vinner ingen medfølelse hos meg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg har en følelse at Berbatov ikke blir United spiller, kharma folkens, kharma.

Det er nesten som Ronaldo jo, han ønsket seg bort bla bla. han sa det selv bla bla bla. og endte med han ble igjen.

Berbatov bla bla saga, om han skulle bli solgt. tror neppe det blir United. det er bare kharma tenkning for meg

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse at Berbatov ikke blir United spiller, kharma folkens, kharma.

Det er nesten som Ronaldo jo, han ønsket seg bort bla bla. han sa det selv bla bla bla. og endte med han ble igjen.

Berbatov bla bla saga, om han skulle bli solgt. tror neppe det blir United. det er bare kharma tenkning for meg

Da kommer Owen da....Han er jo gørr billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...