Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner hvorfor Liverpool bryr seg om jalla-cuper som denne. Med den trofétørken som har pågått der de siste 20 årene er det ikke rart de priser herren/satan/jehova (eller hvem det nå er som styrer der i gården) for hver eneste nye lille pokal de får fingrene i. Men når man allerede har PL- og CL-bøttene i troféskapet gjør ikke et lite kaffekrus fra eller til så mye. ;)

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Begredelig forestilling. Virkelig. Flau over laget mitt i dag. Jeg er fullt klar over at pokalen ikke er den viktigste - men med dagens oppstilling skal vi takle et miniputtlag som dette. Minner meg om tapene mot Lille.

 

Anderson - voks opp! Er det noe vi ikke trenger så er det spillere som benytter enhver sjanse til å lage bråk. Min erfaring er at Man Utd skygger unna slikt, og vi trenger ikke en som endrer på det. Merket det forige sesong også.

 

Nani håper jeg blir plassert på reservelaget til han viser seg verdig førstelagsplass. Alt for dårlig.

 

Neville tilgir jeg. Lenge siden han har spillt fast og, vel han er Neville.

 

Skulle gjerne sett Park og O'Shea (og Smith) på banen fra første sekund. Rooney må virkelig lære seg å scoore mål.

 

Over og ut fra skuffede meg. Æsj!

Lenke til kommentar
For å si det slik, Aye, det foregår nok allerede nå - og sikkert i god tid før også - mye i kulissene som gjør at avtalen omtrent er klar allerede. Jeg er så sikker på at Berba kommer til Man Utd at dere skal få hugge løs på Liverpool i en uke så mye dere vil uten at jeg skal si noe imot. :)

Ja, jeg vet det er et gammelt innlegg, men jeg har ikke hatt sjans til å svare tidligere.

 

Vel, jeg kommer ikke til å være 100% sikker på at han kommer før jeg ser et bilde av Berbatov og en smilende Ferguson som holder opp en drakt der det står "Berbatov 9" (eller 14), selv om alt tyder på at han forlater Spurs. Nå som dette har pågått i ca en måned virker det nesten litt utenkelig at jeg skal få se en nyhet der det står at Berbatov er klar for oss, men håper selvfølgelig det skjer.

 

 

Skuffende resultat i dag. Håpet på å komme hjem til en seier, men den gang ei. Får trøste meg med at en ligakamp er viktigere, etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...