Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

SopCast og myp2p.eu! :fun:

Jah, funker det, men det er ikke alltid Sopcast sender visse kamper, TvAnts og resten av "mølja" kan også lastes ned, så er du "sikra" ;)

 

Sjekk ut www.livesport247.com

Koster 24,- i uka, men da får du sett det meste av kamper i for det meste ålreit kvalitet

Hvis man først skal kjøpe, tror meg man kjøper for en hel sesong, og da er det likeså greit å kjøpe f.eks Tv2 Sumo og kan se det meste. ;)

 

Kjøper tilgang til livesport når det trengs, går raskt og smertefritt via paypal. Tv2 Sumo vel har ingenting med Viasat platformen å gjere? Funker heilt greit.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere tenker på det engang. Berbatov kommer 100% garantert. At Pavlyuschenko er i London nå gjør jo det hele bare enda mer åpenbart. At Tottenham har sagt at de vil la Berba råtne på benken er bare et spill for galleriet, for å prøve å presse opp budene fra Man Utd. Skal love dere at Totenham - eller nesten noen som helst klubb - ikke har råd til å beholde en spiller av Berbatovs verdi som vil bort fra klubben og som klubben har fått bud på. Så lenge Berba ikke vil være i Tottenham, er eneste utvei å selge ham.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere tenker på det engang. Berbatov kommer 100% garantert. At Pavlyuschenko er i London nå gjør jo det hele bare enda mer åpenbart. At Tottenham har sagt at de vil la Berba råtne på benken er bare et spill for galleriet, for å prøve å presse opp budene fra Man Utd. Skal love dere at Totenham - eller nesten noen som helst klubb - ikke har råd til å beholde en spiller av Berbatovs verdi som vil bort fra klubben og som klubben har fått bud på. Så lenge Berba ikke vil være i Tottenham, er eneste utvei å selge ham.

Det er vel rimelig vanlig å spekulere/diskutere rundt slike overganger. Dere gjorde vel aldri det f.eks når Keane kom til klubben, det var vel rimelig klart at han skulle og ville dra. :roll:

Lenke til kommentar
I dag har det jo skjedd en hel del, The Game. Pavluschenko til Spurs er et stort steg.

Har han signert? Skjer fortsatt veldig lite konkret og jeg skulle ønske overgangen kunne bli et faktum så fort som mulig, så vi i det minste rekker å snuse på noen andre, hvis Tottenham bestemmer seg for å tviholde på spilleren.

 

Håper du får rett Hewitt, men jeg har mine tvil.

 

Det skulle jo ikke være vanskelig å hente inn kvalitetspillere til klubben som vant PL og CL i fjor... R. Santa Cruz, Fabiano (selv om Sevilla har mye cæsh nå), osv.

Lenke til kommentar

Vel, det er strengt tatt bare 3 dager igjen av overgangsvinduet (eller er det 4?) så hvis det skal skje noe, bør det skje ganske fort. Det er vel mye av grunne til at vi tenker en del på det nå.

 

Edit: Til Hewitt sitt første innlegg på denne siden. (Det var da svært så mange innlegg som om på de få minuttene jeg brukte på å skrive dette innlegget... :p)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

For å si det slik, Aye, det foregår nok allerede nå - og sikkert i god tid før også - mye i kulissene som gjør at avtalen omtrent er klar allerede. Jeg er så sikker på at Berba kommer til Man Utd at dere skal få hugge løs på Liverpool i en uke så mye dere vil uten at jeg skal si noe imot. :)

Lenke til kommentar

Vi rekker fortsatt å kjøpe en god spiss på noen dager, hvis vi handler nå. Min frykt er at vi venter og Berbatov blir igjen i London... At russeren er i hovedstaden er for meg ingen garanti for at Berba forsvinner ut døra på White Harte Lane med det første. Tottenham sliter jo med mangel på storscorere de også... Riktignok var det var positivt mtp en overgang at han ikke var med i troppen mot Sunderland.

Lenke til kommentar
Så, Trøndere.. For meg som er ny i byen, hvor blir det liv på en medium-kamp som det her?

 

United.no får King's Cross og Three Lions høres bra ut, selv om stemningen var god på Lille London på mandag. Innspill?

Three Lions er det definitive stedet å dra for å se fotball. Dere som er Manchester United-supportere kommer til å elske stedet, da det er drevet av en brite med enorm forkjærlighet til klubben.

 

086.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...