Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Berbatov kan løpe visst han vil. Og det er nok rett som Alastor sier at Berbatov ikke har i oppgave å springe rundt å leke Kuyt. Berbatov har nok løpskraften som skal til for å gjøre det godt i Manu er jeg redd. Og ingen kan si at han ikke er en klassespiss. Han kom med på årets lag i sin første sesong i PL, noe som er en veldig god prestasjon i seg selv.

Lenke til kommentar

KAN jo hende de spiller med et sånt system, det har jeg ingen aning om. Det jeg veit er at når jeg ser spurskamper, fryder jeg meg over Keane sin oppfordrende spillestil og hardjobbing, og blir litt provosert av Berbatov sin "daffing".

Det er sånn jeg føler det, og derfor vil jeg ikke se på en united-kamp og føle det samme.

 

Ble kanskje litt personlig i forhold til saken.

Lenke til kommentar

Berbatov løper kanskje ikke så voldsomt mye for Spurs, men han er i god fysisk form og ser ut til å ha gode holdninger, om han får beskjed om det løper han nok skjorta av seg. Etter min mening en av verdens mest komplette angripere, og selv om han ikke er verdens beste duracell-kanin kan det kanskje være litt greit med en litt mer statisk spiller også? Han er ingen Rooney eller Tevez, men han er et oppspillspunkt som kan score mål. Iskalde avslutninger og hodestyrke...

 

Berbatov har vel gjennom karrieren scoret i ca. annenhver kamp, og med gode medspillere rundt seg tror jeg han er god for over 20 PL-mål i United. Jeg tror han kan bli en hit, men det tror jeg også Huntelaar kan bli også (selv om ikke han heller løper til krampa tar han).

Lenke til kommentar

Tror vi skal ta de ryktene med en solid klype salt. Er jo veldig naturlig at med èn gang United ser etter en spiss, linkes alle mulige spisser til klubben..

 

Leser man artikkelen ser man også at de ikke nevner united, bare at agenten hans sier en god engelsk klubb er ute etter han.. Stoler ikke på agenter, klok av skade ;)

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar
Berbatov løper kanskje ikke så voldsomt mye for Spurs, men han er i god fysisk form og ser ut til å ha gode holdninger, om han får beskjed om det løper han nok skjorta av seg. Etter min mening en av verdens mest komplette angripere, og selv om han ikke er verdens beste duracell-kanin kan det kanskje være litt greit med en litt mer statisk spiller også? Han er ingen Rooney eller Tevez, men han er et oppspillspunkt som kan score mål. Iskalde avslutninger og hodestyrke...

 

Berbatov har vel gjennom karrieren scoret i ca. annenhver kamp, og med gode medspillere rundt seg tror jeg han er god for over 20 PL-mål i United. Jeg tror han kan bli en hit, men det tror jeg også Huntelaar kan bli også (selv om ikke han heller løper til krampa tar han).

Måtte jeg absolutt velge mellom de to, ville valget falt på Huntelaar.

Av det jeg har sett av Berbatov, virker han som en skikkelig sutreunge som klager vær gang det ikke går hans vei (eller laget presterer dårlig), slike spillere bør aldri finne til oss, uansett hvor gode de måtte bli.

At Berbatov kan jobbe er det liten tvil på, men synes han har vist synkende innsats i Tottenham, ihvertfall imotsettning til L'kusen-tiden.

 

Apropo skårer i annenvær kamp, Huntelaar skårer omtrent i vær kamp :p :!:

 

Kenndude: Goal.com er aldri en sikker kilde, enten så gjentar de hva alle andre aviser/nettsider har sagt x-antall ganger før, eller så kommer de på rykter selv (ihvertfall virker det slikt).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...