Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dra på årene var kanskje en litt overdreven uttalelse, men mente iforhold til Huntelaar, som kun er 24 om jeg ikke tar helt feil.

Og at Berbatov har litt primadona nykker synes jeg det ikke er så stor tvil om, han syter i Tottenham, og når det ikke gåt bra med klubben stikker han.

Du må heie på et lag som virkelig vet hvordan det føles å bli "ditcha", nevner mancini i januar (og hva har skjedd nå) :realmad:

 

Edit: Skal du ha strikk i håret bør du egentlig ikke være en slæskete, skiten bulgarer :D

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Husker jeg tenkte på at Berbatov hadde vært fint for oss en gang i fjor, leste nedover på tekst - tv, og så ting som Berbatov 21, 59 osv. og dette i en periode der vi ikke lå på toppen av tabellen, og jeg tenkte at dette er mannen vi trenger. Det gikk fort over når jeg så litt Huntelaar i Eresdivisie. Jeg så Tottenham en del i fjor, og jeg mener at Berbatov er det trygge valget, men jeg er så utrolig lei av det trygge valget, og før eller senere kommer Arsenal til å kjøre over oss fordi Wenger tør å satse.

 

Agüero eller Huntelaar er det valget vi bør ta før prisen stiger enda mer, eller de forsvinner til en av våre storkonkurrenter for de kommer til å bli STORE. Jeg er glad for at Lyon ikke var interessert i å selge Benzema til oss ihvertfall for han rekker iallefall ikke Agüero til knærne, og Huntelaar er den neste RvN.

 

Selg Ronaldo Fergie, og få inn Agüero og Huntelaar så kan vi heller klare oss med en arbeidshest som Park på høyrevingen, og Hargreaves har jo vist at han kan legge inn.

Lenke til kommentar

Hva mener du med å kjøpe en ny en? Aguero er ikke kant, er han? Isåfall har jeg gått glipp av mye. Så han i U-20 VM som Argentina vant. Der ble han toppscorer og turneringens beste. Han spilte ved noen anledninger som en offensiv midtbanespiller med fri-rolle, noe playmaker og ren spiss. Så aldri at han var kant. Agüero var helt syk under turneringen forresten.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Hva mener du med å kjøpe en ny en? Aguero er ikke kant, er han? Isåfall har jeg gått glipp av mye. Så han i U-20 VM som Argentina vant. Der ble han toppscorer og turneringens beste. Han spilte ved noen anledninger som en offensiv midtbanespiller med fri-rolle, noe playmaker og ren spiss. Så aldri at han var kant. Agüero var helt syk under turneringen forresten.

Han er ikke det, men utifra hans egenskaper ser det ut til at han kan spille kant like-så-greit som spiss.

Ronaldo skårer mye, Aguero har skåret mye (men tviler på han skårer like mye i England).

Lenke til kommentar

Må si jeg ler godt over at dere betaler £10M mer for Berbatov enn vi gjorde for Torres. ;)

 

Men skal ikke se bort ifra at det blir en god signering for dere, Berbatov er god. Hvis han finner plassen sin i laget kan han kanskje score så mye som halvparten av Torres' gåller. (OOH BUUUUUUURN) :p

Lenke til kommentar
Men skal ikke se bort ifra at det blir en god signering for dere, Berbatov er god. Hvis han finner plassen sin i laget kan han kanskje score så mye som halvparten av Torres' gåller. (OOH BUUUUUUURN) :p

 

Vet ikke hva dere hyler om, vi har midtbanespillere som putter mer mål en spissene deres...

 

(OOH BUUUUUUURN) :p

 

 

 

Berbatov er mer enn velkommen, han kan bli giftig på topp sammen med Rooney/Tevez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...