Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

£28M er latterlig for en spiller som Berbatov. Sansynligvis er dette bare ville rykter. Skal man først betale £28M for en spiller skal det være en spiller med ekstreme kvaliteter, en spiller blant verdenstoppen, det er ikke Berbatov.

 

blir annonsert sannsynligvis annonsert på onsdag. summen skal ligge rundt 28 mill £. kommer fra sikker kilde innen Tottenham. samme person som meldte dette tidlig idag, kom også med nyheten om dos santos og modric før det ble meldt i media.

 

PS! er tottenham supporter. trist og glad når eg hørte dette. visste innerst inne at berb kom til å gå, men syns vi fikk til en god deal. så lenge dere holder ham i godt humør, så vil han garantert bli en stor suksess.

Endret av tomniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

28 mill pund for Berbatov er strengt talt ikke spesielt mye mer overpris enn hva 18 mill pund for Carrick var i sin tid.. Og vi vet jo hvordan det har gått, Carrick har jo storspilt :)

 

Men om vi har mulighet på Agüero for 35 mill, og kjøper Berbatov for 28... da blir jeg litt skuffet...

Lenke til kommentar
Synes kjøpet av Berbator virker noe korttenkt dersom f.eks Agüero er tilgjengelig for rundt £35. Men for all del - det er en klassespiller vi har handlet! Selv om Benzema, Eto'o, Huntelaar osv ikke hadde vært noen dårligere kjøp for å si det sånn.

å vidt jeg vet har vi ikke kjøpt han enda?:p

Lenke til kommentar

Og da er jeg tilbake i United-tråden! Good to be here! Berbatov ja; får si det sånn. Får vi han ikke, er jeg fornøyd med Huntelaar/Aguero osv. Får vi han; In Fergie we trust. Ingen tvil om at Fergie vet hva han gjør. Og jeg har hørt Fergie si ordene på MUTV etter første sesongen av Berbatov i PL: "Well he can play cant he". Jeg tror og føler at jeg vet at Fergie liker Berbatov sin spillestil, og tror det er veldig aktuelt med Berbatov-kjøp før laget flyr ut til Afrika.

 

PS: Gleder meg til kampene i Sør Afrika som jeg skal se på MUTV Online. Med dagens kurs er jo 4 pund bare 40 kroner for hele jævla måneden! :grin:

 

Har også lyst å si at det var veldig trist å se Queiroz forlate klubben, men ønsker han lykke til som trener for landslaget Portugal. Og sier også at jeg tror Ronaldo blir, men kan godt hende at det er bare ett år han blir. Personlig bryr jeg meg ikke så veldig mye om han blir eller forlater nå etter hele Blatter saken og at han har sagt at han er enig. Altfor ekkelt, rett og slett.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være misfornøyd med et eventuelt Berbatov-kjøp.

 

Han er en garantist for mål og assists da han er ferdig tilpasset Premier League, i motsetning til spillere som Agüero og Klaas-Jan som fort kan ende opp i samme situasjon som f.eks Kezman.

Lenke til kommentar
Problemet med Berbatov er ikke kvalitetene hans, men holdningene hans. Syntes ikke vi trenger klysete spillere i troppen, for å være ærlig.

Tja, tror Berbatov var en smule lei av at innkjøpene til Tottenham ikke akkurat svarte til ambisjonene klubben visstnok skulle ha. Dette har jo naturligvis endret seg i løpet av denne sommeren her, men jeg skjønner godt at han ikke sier nei takk til en eventuell overgang til Manchester United. Berbatov er høyst trolig den mest tekniske spissen i Premier League og han har et utrolig bra fotballhode. Jeg er stygt redd for at han kommer til å bli en superhit i tospann med Rooney/Tevez.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være misfornøyd med et eventuelt Berbatov-kjøp.

 

Han er en garantist for mål og assists da han er ferdig tilpasset Premier League, i motsetning til spillere som Agüero og Klaas-Jan som fort kan ende opp i samme situasjon som f.eks Kezman.

Tja, skjønner ikke helt at du kan si at han er en mål-garantist i PL (og Tottenham), han har ikke brutt 20-måls grensen, og om jeg ikke tar riktig feil så var det en eller annen kamp i fjor hvor han skåret 5-mål eller (?).

Uansett, hvorfor vi ikke vil ha han er pga holdningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...