Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, han er ikke så mye yngre, men to år er to år. Vi vet at Berbatov er en god spiller, men etter min mening så er ikke behovet av en spiss så viktig at vi må betalt £35-40m for en, det hadde vært annerledes om dette var når vi ikke hadde Tévez. Huntelaar får vi nok for under £20m, noe som er en grei pris for en spiller som han. Jeg føler meg sikker på at han vil fungere, og det er ikke så ofte nederlendere flopper i Premier League, men det er da selvfølgelig noen.

 

Når jeg tenker på nederlendere i Premier League, så tenker jeg først og fremst på Bergkamp og Nistelrooy, og de begge hadde stor suksess. Men Kuyt og Kezman for eksempel. De har ikke funnet seg til rette. Kuyt har jo ikke vært direkte dårlig, men han sliter for eksempel med å finne nettmaskene, det gjorde Kezman også.

 

Blir spennende å se om Huntelaar faller inn sammen med Bergkamp/Nistelrooy eller Kuyt/Kezman. :)

Lenke til kommentar
Når jeg tenker på nederlendere i Premier League, så tenker jeg først og fremst på Bergkamp og Nistelrooy, og de begge hadde stor suksess. Men Kuyt og Kezman for eksempel. De har ikke funnet seg til rette. Kuyt har jo ikke vært direkte dårlig, men han sliter for eksempel med å finne nettmaskene, det gjorde Kezman også.

 

Blir spennende å se om Huntelaar faller inn sammen med Bergkamp/Nistelrooy eller Kuyt/Kezman. :)

Kezman er ikke nederlender, men serber.

 

Men han har jo ganske lang fartstid med Eresdivisjon, så det blir jo litt det samme.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Når jeg tenker på nederlendere i Premier League, så tenker jeg først og fremst på Bergkamp og Nistelrooy, og de begge hadde stor suksess. Men Kuyt og Kezman for eksempel. De har ikke funnet seg til rette. Kuyt har jo ikke vært direkte dårlig, men han sliter for eksempel med å finne nettmaskene, det gjorde Kezman også.

 

Blir spennende å se om Huntelaar faller inn sammen med Bergkamp/Nistelrooy eller Kuyt/Kezman. :)

Kezman er ikke nederlender, men serber.

 

Men han har jo ganske lang fartstid med Eresdivisjon, så det blir jo litt det samme.

 

Selvfølgelig, my mistake! :)

Tenkte bare at han bøttet inn mål i Eresdivisjonen og slet med å gjøre det samme i Premier League. Målstatistikken til Kezman i Nederland var jo helt vill.

Lenke til kommentar

Noen som har litt innsikt i togtidene London-Manchester her?

Skal bo i London Torsdag 31.juli -> Søndag 3.August og se United - Espanyol 2.August.

 

Kampbillettene måtte hentes i Manchester mellom 9 og 10 Lørdag morgen, så da må vi komme oss opp dit litt over 9. Noen som har peiling?(togtider, priser o.l)for jeg har ikke.

Lenke til kommentar

"For him, United is a club that is interesting, but unless a suitable club come in for him, he will be at Ajax next season," Oosterveer is claimed as saying in the Daily Mirror."

 

Det er vel feil ettersom Huntelaar skal ha avvist et nytt kontraktsforslag fra Ajax, fordi de ikke vil inkludere en 200-millioners frigjøringsklausul i kontrakten hans.

Lenke til kommentar

Ajax har vel kjøpt inn en ny spiss så et Huntelaar salg i overgangsvinduet ligger vel i kortene så vidt jeg har forstått.

 

Amsterdam football club Ajax has signed striker Miralem Sulejmani (19) from Heerenveen for a Dutch league-record transfer fee of €16.25m.

 

Ajax confirmed on Sunday it had acquired the Serbian teenager, who scored 15 goals in 34 matches for Heerenveen last season.

 

Det morsomme er at forrige overgangsrekord var når Huntelaar gikk fra Herenveen til Ajax

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...