Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er vel det som har kjennetegnet de virkelige store målskårerne (Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij (haha, den har jeg ventet lenge på å få bruke), Ronaldo, Shearer og Brattbakk (hirr)) gjennom tidene, nemlig at de ikke løper mest, men smartest.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.livesport247.com er en bra plass å begynne. Koster 24 kroner uken, men du får til gjengjeld se alt av sport du måtte ønske.

 

Ellers har du www.myp2p.eu, men her er kvaliteten så som så.

Bare 100 kroner i måneden? Er helt vilt..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* Premier League (lørdag, søndag og midtuke)

* Champions League (alle kampene)

* VM i fotball samt all EM kvalik. (alle kampene)

* UEFA Cup (alle kampene)

* Internasjonale vennskapskamper

* Tysk Bundesliga

* Spansk Primera division

* Fransk, Skotsk, Italiensk og norsk tippeliga)

 

Vi viser også alle store Pay Per View stevner, i tillegg til

 

* Boksing

* WWE, Wrestling

* Motorsport (rally og Formel 1)

* Tennis

* Golf

* Extremesport (deriblant snowboard)

Dæven døtte.. Til og med Serie A! Consider me as a member :D

 

Noen som er medlem der og kan fortelle litt om kommentatorer osv..?

Lenke til kommentar

Det er jo stream det også, men av mye bedre kvalitet enn de på myp2p.eu og sånt, bruker visst en annen type streaming eller noe. Har ikke så mye peiling på det, men tror de på myp2p.eu er avhengige av at så mange som mulig ser på og dermed deler eller noe, mens denne ikke er det. Shoot me if im wrong. Kommentatorene kommer fra de kanalene det blir streamet fra.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Om det er lovlig eller ei, vet jeg ikke. Kan ikke se for meg at det er lovlig :\

 

Men, det er et kanontilbud. Har brukt det i hele år, og streamen er av veldig bra kvalitet :)

For PL streames det som oftest fra C+, CL fra Tv3 osv.. ;)

 

24,- i uken er jo ingenting!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Livesport-streams blir bedre hvis du kjører dem på TV-ut til et CRT-tv. Siden gamle TVer ikke er så kresne på kvalitet blir bildet bedre enn på en nyere pc-skjerm. Jeg kjører alle kamper jeg ser på streams fra Livesport.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? :)

Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter.

 

Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D

Lenke til kommentar
Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? :)

Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter.

 

Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D

 

Hvilket back-problem? Gi meg en klubb i pl som har en bedre høyreback enn Brown? Finnan???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Problem er det ikke, men er det en plass vi bør utvide (bortsett fra spiss og den eventuelle høgre ving) så er det back. Høgrebacken er tynn, og hva om Brown ikke klarer å prestere? Det er ikke et problem, det var mer et problem før sist sesong. Høgreback er uansett den eneste plassen vi hadde hatt realistisk bruk for forsterkninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...