Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rossi var uten tvil en stor tabbe, han skulle aldri ha blitt solgt. Pique derimot måtte ha ventet en god del år før han kunne etablert seg som førstevalg, så etter min mening helt ok at han dro. Derimot var prisen vi solgte et av verdens største stoppertalenter for rimelig latterlig.

Hehe, enig.

Men jeg har vanskeligheter for å se hvorfor han dro, Barca og Guardiola i spissen, har jo fra tidligere Milito og Puyol, pluss så har de kjøpt inn enda et stoppertalent (vil ikke si han blir en defensiv brikke hos barcelona).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løp og kjøp hvis den historien faktisk stemmer.

 

Tenk å ha Huntelaar fremfor Rooney og Tevez som løper i stykker forsvaret til motstanderen og Huntelaar som ligger å lukter mål. Huntelaar er jeg overbevist om at fint klarer å putten 20-25 i PL i året og 35-40 totalt :yes:

Lenke til kommentar

OMG! DO IT NOOOOOW!

 

Blir perfekt med en boksspiller, og nederlandske spisser har ikke det verste ryktet i PL, med Ruud, Bergkamp, van Persie og Hasselbaink som gode eksempler. Hooijdonk gjorde det vel greit i Forest når han var der, selv om jeg er litt for ung, så jeg husker ikke stort av det.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...