Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vel starte med og presentere meg for godtfolket på tråden her :!:

Jeg var en ivrig innskriver på tidligere veggavisen på manchester united tråden.

Jeg har vært manchester united supporter siden 1990 og er idag lykkelig eier av 44 mufc originale drakter :tease:

Mitt største øyeblikk til nå er uten tvil å være tilstede på Champions League finalen nå i mai.

 

Ser at det snakkes om at vi kanskje kommer til å signere Huntelaar,noe jeg tror vil være en super signering.Har studert ronaldo sine mål i sesongen som gikk og veldig mange av målene hans kommer inne fra boksen,så huntelaar vil nok gjøre umiddelbar suksess hvis han er noenlunde lik RvN i spillestilen :w00t:

Lenke til kommentar

Kan vel presentere meg fort jeg også da siden jeg ikke har skrevet noe på dette forumet enda. Jeg er en ivrgi Manchester United-supporter som har holdt med United i 11-12 år etter at jeg tidlig fikk interessen fra pappa, men det er først de siste årene jeg har fått sett en del kamper. Største øyeblikk: som Corey over her så er det finalen nå i vår. en ulidlig spennende kamp, som endte med straffekonk som jeg knapt turde å se på.. :p

 

At Carlos Queiroz drar synes jeg er dumt, han er en viktig del av trenerteamet og han har gjort mange gode ting. Jeg skjønner han jo på en måte også, hvem vil vel ikke trene sitt eget land? Uansett håper jeg han blir, men det kan bli vanskelig.

 

Ramon Calderóns siste uttaleser er jo virkelig til å le av. Han tror klubben han leder er forgudet av resten av fotballverdenen, men om han ikke gir seg så er den forhatt. Makan til idiot skal man lete veldig lenge etter.

Lenke til kommentar
Velger man virkelig lag?

Jeg vil da si at man velger laget man skal heie på... Ikke direkte valg, kanskje, men litt valg.

 

Jeg valgte å heie på United som femåring, uten noen form for fotballinteresse, på grunn av noen fotballkort, og det har utviklet seg oppover årene. Jeg vil si at jeg tok et valg da... kunne jo også begynt å heie på Blackburn eller Tottenham, om ting hadde vært annerledes.

Lenke til kommentar

Velkommen skal dere være. :D

 

Jeg er foreløbig ikke så stor fan av Huntelaar, men det forandrer seg nok om han kommer til United. Har ikke noe imot at han kommer til klubben, men prisen bør ligge rundt £15 mill. Kommer han til United får han nok en enkel jobb med å putte målene, ettersom at Ronaldo, Tevez og Rooney løper ekstremt mye. :)

Lenke til kommentar

Huntelaar er den spilleren jeg ønsker mest at vi kjøper denne sommeren. Om vi ikke selger noen så er han den eneste vi trenger, og klubben har vel signalisert at det antagligvis blir bare ett sånt kjøp denne sommeren. Huntelaar er et yngre, bedre og langt billigere alternativ enn det Berbatov er.

 

Nederlendere har jo hatt suksess i United, og Huntelaar er nok den spissen vi trenger nå. En ekte goalgetter som kan puttes innpå og pirke ballen over streken..

Lenke til kommentar
Huntelaar er den spilleren jeg ønsker mest at vi kjøper denne sommeren. Om vi ikke selger noen så er han den eneste vi trenger, og klubben har vel signalisert at det antagligvis blir bare ett sånt kjøp denne sommeren. Huntelaar er et yngre, bedre og langt billigere alternativ enn det Berbatov er.

 

Nederlendere har jo hatt suksess i United, og Huntelaar er nok den spissen vi trenger nå. En ekte goalgetter som kan puttes innpå og pirke ballen over streken..

 

Berbatov er bare to år eldre enn Huntelaar, men jada, sistnevnte er ung. Men kjøper vi Berbatov vet vi på forhånd at han kommer til å prestere, ettersom han kjenner til den engelske ligaen. Kanskje er ikke Huntelaar klar for nivået i Premier League riktig ennå? Uansett, tiden vil vise. :) Jeg må innrømme at jeg er litt mer lysten på Berbatov, men hvis han er så dyr som ryktene skal ha det til, da gjør vi best i å styre unna. Da kan vi heller bruke pengene på en yngre og billigere Huntelaar, selv om han heller ikke blir så kjempe billig.

Lenke til kommentar

Joda, han er ikke så mye yngre, men to år er to år. Vi vet at Berbatov er en god spiller, men etter min mening så er ikke behovet av en spiss så viktig at vi må betalt £35-40m for en, det hadde vært annerledes om dette var når vi ikke hadde Tévez. Huntelaar får vi nok for under £20m, noe som er en grei pris for en spiller som han. Jeg føler meg sikker på at han vil fungere, og det er ikke så ofte nederlendere flopper i Premier League, men det er da selvfølgelig noen.

Lenke til kommentar
Han er 3 år. Huntelaar er 24, og Berbatov er 27 år.

 

Godt jobba, Raste!

 

Så Huntelaar er ikke fylt 25 enda, da vet vi det. Poenget var bare at Huntelaar er 83-modell og Berbatov 81-modell. Altså er det 2 år forskjell.

84-modell ;)

 

 

Pirker ikke, men greit å vite :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...