Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke enig i at Ronaldo var bedre i fjorårets sesong, jeg tror vi bare følte det siden man hadde blitt litt "vant" til at han var stabil god.

 

Ronaldo hadde en bedre sesong i år med tanke på at han scorte over 40 mål. Men han hadde få assists, men uansett.. han var helt syk. Men han dominerte ikke like mye i kampene i år, synes jeg. Og ikke at det gjør noe. For i fjor var vi alt for avhengige av Ronaldo i angrepene. Det var han som skapte så og si alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil si at Chelsea sitt håp ble holdt i live ved ekstrem flaks pluss at vi hadde uflaks og tvilsomme/gale dommeravgjørelser mot oss.

 

I CL finalen hadde Chelsea samme flaksen som kom seg til ekstraomgangene.

 

 

 

Vel, mitt poeng egentlig.

Sliter du med noe? Det er så jævlig typisk på en som ikke gidder å diskutere på en diskusjonsforum. Chelsea fikk dommeravgjørelser til gode? Så du kampen i det hele tatt? Cole skulle feks hatt 3-4 cornrer han ikke fikk. Om dommeren var "mot" noen den kampen var det absolutt Chelsea. Ekstrem flaks? Du eier jo ikke fotballvurdering for fem flate øre. Chelsea hadde 3x gange skudd MOT mål enn United, og det var ca 50/50 PÅ mål. Stangskuddet til Drogba, og hjørneskuddet av Lampard blir forsåvidt ikke telt på som på mål. Du har ingen grunn i havet til å si at Chelsea hadde flaks i det hele tatt. Er forsåvidt enig at det var en jevnspilt kamp, og derfor kom jeg med utspillet at begge titler kunne godt hver vei.

 

Vær snill å kom med noe konkret, og ikke vær så jævlig Unitedfrelst når du skriver at du blir helt "over-the-top" når du skriver. Det blir nesten bare tåpelig. Dine medsupportere er i det minste høvisk og kommer med konkrete og sikre ting når de diskuterer noe. Aboslutt noe du burde lære deg.

 

Og den siste quoten. Var det noe galt i at jeg sa det også? Herregud.

Lenke til kommentar
Ronaldo spilte rått i 2006/2007 sesongen, ingen trodde at han ville ha en like bra sesong. Men hva skjedde?

 

Ronaldo var bedre i 2006 / 2007 enn denne sesongen, men folk blir naturligvis blendet av mål. I fjor var han bedre, spillermessig sett.

 

CCola: Chelsea er et drittlag sportslig sett. Med alle pengene og kjøpekultuen, blodrubler, you name it, koser det meg så jævlig at vi har vunnet ligaen to år på rad. Prestasjonen til SAF ifjor er blant tidenes beste.

 

Har SAF virkelig sagt at dette var hans beste sesong med ManUtd? Merkelig....vi har da hatt bedre sesonger i ligaen mener jeg å huske. 99/00 blant annet.

 

 

Årets post

Lenke til kommentar
CCola: Chelsea er et drittlag sportslig sett. Med alle pengene og kjøpekultuen, blodrubler, you name it, koser det meg så jævlig at vi har vunnet ligaen to år på rad. Prestasjonen til SAF ifjor er blant tidenes beste.

Helt enig. Jeg liker absolutt ikke Chelsea først og fremst pga pengene, og ikke minst oppførselen. Jævla drittlag. Enig der, men jeg prater av poeng og sjangser. Ikke oppførsel og penger.

 

 

Den som ikke så kampen var vel du. Du husket jo heller ikke når Chelsea scorte målet sitt i CL finalen.

Å nei. Tok feil av "begynnelsen av andreomgang" og "slutten av første". Det må jo omtrent være århundrets fotballfeil.

Lenke til kommentar
Du kan ikke vedde om en spiss og midtbane spiller. Du kan vedde om Gerrard og Ronaldo?

Hehe, neh. Det tørr jeg ikke, ærlig talt. Gerrard er jo ikke kjent for å være målmaskin akkurat. Derimot Ronaldo :yes:

 

Rooney blir nok toppscorer i Premier League til neste år. Han må bare være like flink som Ronaldo til å holde seg unna skader. :D

Lenke til kommentar
Du kan ikke vedde om en spiss og midtbane spiller. Du kan vedde om Gerrard og Ronaldo?

Hehe, neh. Det tørr jeg ikke, ærlig talt. Gerrard er jo ikke kjent for å være målmaskin akkurat. Derimot Ronaldo :yes:

 

Rooney blir nok toppscorer i Premier League til neste år. Han må bare være like flink som Ronaldo til å holde seg unna skader. :D

Okei, Rooney vs Torres? :D

 

Og btw, Ørjan! Home & Away!? :D Hahahah..

 

EDIT: Tar kveld nå. Natta boys!

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Du kan ikke vedde om en spiss og midtbane spiller. Du kan vedde om Gerrard og Ronaldo?

Hehe, neh. Det tørr jeg ikke, ærlig talt. Gerrard er jo ikke kjent for å være målmaskin akkurat. Derimot Ronaldo :yes:

 

Rooney blir nok toppscorer i Premier League til neste år. Han må bare være like flink som Ronaldo til å holde seg unna skader. :D

Okei, Rooney vs Torres? :D

 

Og btw, Ørjan! Home & Away!? :D Hahahah..

 

EDIT: Tar kveld nå. Natta boys!

 

Kanskje. ;)

Ikke mobb. :D

Lenke til kommentar

CCola du må skjønne at når du snakker "mot" United, så blir det enda mer frustrerende at du sier at Chelsea ikke prøver seg når vi leder TRE (3-0) mot Wigan og derfor slutter Chelsea å spille. Hvis du skal engang gidde å prøve å si at vi ikke vinner ligaen med poeng og egentlig målforskjell siden Chelsea ikke gidder å spille på slutten så har du feil siden vi vinner med poeng rett og slett og at det var TO (2-0) mot Wigan og Heskey hadde to headinger og en klarering av Giggs på linjen, alt før 90 min var ferdige uten å vite hvor mye var lagt til. Jeg gidder ikke svare på alt annet du sier siden du gidder nesten ikke å se på begge sider en gang, men sier bare at du må skjønne hvordan det blir litt frustrerende at du sier at vi vinner ligaen på målforskjell når vi rett og slett vinner med 2 poeng.

 

Ellers så kan jeg godt si at Torres scorer mer mål enn Rooney i PL neste år; hvis ikke Torres blir skadet eller noe da. Han er rett og slett bare en bedre målscorer, men jeg ville valgt Rooney over Torres anyday siden han jobber som en gud og kan slå langballer; løpe tilbake, og skyte hardt og avslutte av og til når det gjelder. Rooney er mye mer en en goalgetter, og derfor hadde en Huntelaar/Berbatov vært ganske perfekt for han å spille med selvom jeg digger Tevez og måten han arbeider på. Håper vi får Tevez saken ferdig snart og at han signerer en fin 3-4 års kontrakt.

Lenke til kommentar
Jeg vil si at Chelsea sitt håp ble holdt i live ved ekstrem flaks pluss at vi hadde uflaks og tvilsomme/gale dommeravgjørelser mot oss.

 

I CL finalen hadde Chelsea samme flaksen som kom seg til ekstraomgangene.

 

 

 

Vel, mitt poeng egentlig.

Sliter du med noe? Det er så jævlig typisk på en som ikke gidder å diskutere på en diskusjonsforum. Chelsea fikk dommeravgjørelser til gode? Så du kampen i det hele tatt? Cole skulle feks hatt 3-4 cornrer han ikke fikk. Om dommeren var "mot" noen den kampen var det absolutt Chelsea. Ekstrem flaks? Du eier jo ikke fotballvurdering for fem flate øre. Chelsea hadde 3x gange skudd MOT mål enn United, og det var ca 50/50 PÅ mål. Stangskuddet til Drogba, og hjørneskuddet av Lampard blir forsåvidt ikke telt på som på mål. Du har ingen grunn i havet til å si at Chelsea hadde flaks i det hele tatt. Er forsåvidt enig at det var en jevnspilt kamp, og derfor kom jeg med utspillet at begge titler kunne godt hver vei.

 

Vær snill å kom med noe konkret, og ikke vær så jævlig Unitedfrelst når du skriver at du blir helt "over-the-top" når du skriver. Det blir nesten bare tåpelig. Dine medsupportere er i det minste høvisk og kommer med konkrete og sikre ting når de diskuterer noe. Aboslutt noe du burde lære deg.

 

Og den siste quoten. Var det noe galt i at jeg sa det også? Herregud.

 

Jeg sa at Chelsea var heldige med dommeren i slutten av ligaen. Ikke i CL finalen. Før ekstraomgangene så hadde Chelsea et stangskudd. Det er alt de produserte. Både Carrick og Tevez hadde enorme muligheter som de brente. Skudd mot mål kan være fra 40 meter og 10 meter over. Chelsea hadde griseflaks som kom seg til ekstraomgangene.

 

Etter mitt hode så må Ronaldo ned veldig mange hakk før jeg ikke vil kalle han en suksess.

 

Ikke like stor suksess som forige sesong.

 

Ok, da er jeg mere enig. Dog jeg er ikke så sikker på at han ikke spiller like bra

 

Hva med et veddemål mellom Ronaldo + Rooney vs. Torres + Gerrard ?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er rett å slett talentløst å komme med kommentarer som at Man Utd vant pga av målforskjell og glatt/våt bane. Dette er like holdbare argumenter som at Chealsea hadde flaks med dommeravgjørelser på slutten av serien, og at VDS skled like mye på den våte banen som Terry gjorde. Hva om Chealsea ikke hadde fått mål der? Hadde kampen blitt en annen? Og hva om Ronaldo måtte ta hensyn til underlaget slik at straffen hans led under dette, og ble reddet? Er det en ting som er sikkert i fotball er at en ikke kan rekalkulere utfallet vha mange «om» og «men».

 

At vi misliker Chealsea pga av deres «kjøpelagsmentalitet» og et stort antall av uspiselige/usportslige spillere er vel vår rett? At vi håner nr. 2 er vel vår rett som supportere av det seirende laget? Du vet at nr. 2 er bare et fint ord for taper. Nr. 4 er et fint ord for enda større taper :p

Lenke til kommentar

Det jeg hvertfall vet er at United var det soleklart beste laget i årets Champions League, uansett hvor mye "uflaks" Chelsea måtte ha i finalen. Å vi burde ha vunnet Fa-cupen også i år, men takket være en full dommer og latterlig dårlig uttelling så skjedde nå ikke det.

 

CCola kan jo gjerne rakke ned på seieren vår å være smålig, men vi og Pompey er de eneste som sitter igjen med skikkelig sølvtøy i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...