Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi han har lyst på nye utfordringer, og spille i en annen liga. Håper uansett ikke at han drar til El Madrid.

Min spådom er at han ikke blir en suksess neste sessong. Og tro meg, jeg er god til å spå :ph34r:

 

Definer "ikke en suksess"

 

At han blir en nedtur. Kanskje fordi han har hatt en så bra sesong i år at jeg tror at han ikke kan få en så bra sesong igjen. Og derfor blir han en skuffelse og blir ikke så populær. Se f,eks på Kaka. Før var det masse snakk om han. det har dabba litt av for å si det sånn.

Også er det bare noe jeg føler.

 

Så spillere som ikke spiller som Ronaldo gjorde denne sesongen er "ikke en suksess" ? Forventningene abuene har til spillerene våre er helt hinsides.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bitre ABUer skylder på våt bane da Terry skulle ta straffen, men de glemmer selvsagt at VDS gled på 1-1målet?

Vel, Lampard var alene uansett så hvem vet hva som hadde skjedd. Uansett det blir en annen sak ettersom dette faktisk var i straffekonken, og ikke i begynnelsen av andre omgang. (?)

Lenke til kommentar
Bitre ABUer skylder på våt bane da Terry skulle ta straffen, men de glemmer selvsagt at VDS gled på 1-1målet?

Vel, Lampard var alene uansett så hvem vet hva som hadde skjedd. Uansett det blir en annen sak ettersom dette faktisk var i straffekonken, og ikke i begynnelsen av andre omgang. (?)

 

Hva har det med saken å gjøre når det skjedde? Slutten av 1.omgang btw.

Lenke til kommentar
<Vel målforskjell, og en glatt bane er jo virkelig store forskjeller sportslig sett.

 

Den der var direkte søt.

Og det er ikke sannheten?

 

At vi slo Chelsea på målforskjell...... nei

 

Og husk at det ble spilt fotball før den siste serierunden.

 

Angående CL finalen så var en av grunnene til utligningsmålet at van der sar skle. Men du husker vel ikke at det ble spilt fotball før straffekonken heller

Lenke til kommentar
Bitre ABUer skylder på våt bane da Terry skulle ta straffen, men de glemmer selvsagt at VDS gled på 1-1målet?

Vel, Lampard var alene uansett så hvem vet hva som hadde skjedd. Uansett det blir en annen sak ettersom dette faktisk var i straffekonken, og ikke i begynnelsen av andre omgang. (?)

 

En annen sak? Hvorfor ble det straffekonkuranse?

Lenke til kommentar
<Vel målforskjell, og en glatt bane er jo virkelig store forskjeller sportslig sett.

 

Den der var direkte søt.

Og det er ikke sannheten?

 

At vi slo Chelsea på målforskjell...... nei

 

Og husk at det ble spilt fotball før den siste serierunden.

 

Angående CL finalen så var en av grunnene til utligningsmålet at van der sar skle. Men du husker vel ikke at det ble spilt fotball før straffekonken heller

Herregud. Har jeg sagt det? Blir provosert, enda jeg er Liverpool supporter, da ManU fans sier at Chelsea hadde en drittsesong, og er et drittlag sportslig sett. Dere EIDE dem nå ikke? Dere vant siste serierunde i serien, selvom jeg tror Chelsea ga litt opp da ManU ledet 3-0 (?). Så, i serien eide dere aboslutt dem ikke. Rart nok sa Alex Ferguson at dette var Uniteds beste sesong under han, og det sier litt at Chelsea holdt dem så langt.

 

I CL finalen var det jevnt, og dere vant med at Terry gle på straffen sin. Også der i siste liten, kampen var så og si grei, med gode sjangser til begge lag. Også der eide dere dem aboslutt ikke.

Lenke til kommentar
Fordi han har lyst på nye utfordringer, og spille i en annen liga. Håper uansett ikke at han drar til El Madrid.

Min spådom er at han ikke blir en suksess neste sessong. Og tro meg, jeg er god til å spå :ph34r:

 

Definer "ikke en suksess"

 

At han blir en nedtur. Kanskje fordi han har hatt en så bra sesong i år at jeg tror at han ikke kan få en så bra sesong igjen. Og derfor blir han en skuffelse og blir ikke så populær. Se f,eks på Kaka. Før var det masse snakk om han. det har dabba litt av for å si det sånn.

Også er det bare noe jeg føler.

 

Så spillere som ikke spiller som Ronaldo gjorde denne sesongen er "ikke en suksess" ? Forventningene abuene har til spillerene våre er helt hinsides.

 

Nei, hvor får du det fra?

Siden C.Ronaldo var så god denne sesongen så tror jeg ( og det er bare noe jeg føler, skjønner ikke at dere gidder å diskutere det engang) at C.Ronaldo ikke kommer til å spiller så bra denne sesongen, og da blir han ikke like populær

Lenke til kommentar
<Vel målforskjell, og en glatt bane er jo virkelig store forskjeller sportslig sett.

 

Den der var direkte søt.

Og det er ikke sannheten?

 

At vi slo Chelsea på målforskjell...... nei

 

Og husk at det ble spilt fotball før den siste serierunden.

 

Angående CL finalen så var en av grunnene til utligningsmålet at van der sar skle. Men du husker vel ikke at det ble spilt fotball før straffekonken heller

Herregud. Har jeg sagt det? Blir provosert, enda jeg er Liverpool supporter, da ManU fans sier at Chelsea hadde en drittsesong, og er et drittlag sportslig sett. Dere EIDE dem nå ikke? Dere vant siste serierunde i serien, selvom jeg tror Chelsea ga litt opp da ManU ledet 3-0 (?). Så, i serien eide dere aboslutt dem ikke. Rart nok sa Alex Ferguson at dette var Uniteds beste sesong under han, og det sier litt at Chelsea holdt dem så langt.

 

I CL finalen var det jevnt, og dere vant med at Terry gle på straffen sin. Også der i siste liten, kampen var så og si grei, med gode sjangser til begge lag. Også der eide dere dem aboslutt ikke.

 

Jeg vil si at Chelsea sitt håp ble holdt i live ved ekstrem flaks pluss at vi hadde uflaks og tvilsomme/gale dommeravgjørelser mot oss.

 

I CL finalen hadde Chelsea samme flaksen som kom seg til ekstraomgangene.

 

Ronaldo spilte rått i 2006/2007 sesongen, ingen trodde at han ville ha en like bra sesong. Men hva skjedde?

Han blir nok dårligere neste sesong, ettersom det ikke går an å bli bedre enn det han var iår.

 

Vel, mitt poeng egentlig.

Lenke til kommentar
Ronaldo spilte rått i 2006/2007 sesongen, ingen trodde at han ville ha en like bra sesong. Men hva skjedde?

 

Ronaldo var bedre i 2006 / 2007 enn denne sesongen, men folk blir naturligvis blendet av mål. I fjor var han bedre, spillermessig sett.

 

CCola: Chelsea er et drittlag sportslig sett. Med alle pengene og kjøpekultuen, blodrubler, you name it, koser det meg så jævlig at vi har vunnet ligaen to år på rad. Prestasjonen til SAF ifjor er blant tidenes beste.

 

Har SAF virkelig sagt at dette var hans beste sesong med ManUtd? Merkelig....vi har da hatt bedre sesonger i ligaen mener jeg å huske. 99/00 blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...