Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Fordi de "tar" spillere som er i verdenstoppen, bare for å ha noe å si at de er best i verden med...Typisk Real ;)

Ja, husker hvordan det gikk med Casillas, Carlos, Beckham, Figo, Zidane, Ronaldo, Raul osv.

Lenke til kommentar
Fordi de "tar" spillere som er i verdenstoppen, bare for å ha noe å si at de er best i verden med...Typisk Real ;)

Ja, husker hvordan det gikk med Casillas, Carlos, Beckham, Figo, Zidane, Ronaldo, Raul osv.

 

De uthevede navnene er spillere Real Madrid tok inn for å få mer fans og få selgt flere drakter, så selger de dem med engang det begynner å gå dårlig med dem, typisk Real Madrid... Blir kvalm

Lenke til kommentar
Fordi de "tar" spillere som er i verdenstoppen, bare for å ha noe å si at de er best i verden med...Typisk Real ;)

Ja, husker hvordan det gikk med Casillas, Carlos, Beckham, Figo, Zidane, Ronaldo, Raul osv.

 

De uthevede navnene er spillere Real Madrid tok inn for å få mer fans og få selgt flere drakter, så selger de dem med engang det begynner å gå dårlig med dem, typisk Real Madrid... Blir kvalm

 

Zidane ble i Madrid til han slutta

 

Carlos, han har vært i klubben lenge, han er ikke en "galactico", og det var han som ville dra.

 

Beckham ble solgt fordi han ikke var i Capello sine planer + kona ville til usa og penger.

 

Ronaldo, Ikke i framtidplanene til Capello eller styret. Var heller ikke i form på slutten og er det rart man selger spillere når de er dårlige og man har andre bedre alternativer?

 

Dessuten så varte bare galatico perioden et par år.

Lenke til kommentar
Hhahahahahaahhahahahahah! Link?

 

Særlig at Ronaldo vil til Chelsea som er et råttent lag, det tror jeg han også selv vet.

Hvorfor skal han egentlig bytte klubb når han er i verdens beste klubb?

Hahaha.. Håper virkelig du mener oppførselen til Chelsea og ikke resultatene.

Lenke til kommentar
Fordi de "tar" spillere som er i verdenstoppen, bare for å ha noe å si at de er best i verden med...Typisk Real ;)

Ja, husker hvordan det gikk med Casillas, Carlos, Beckham, Figo, Zidane, Ronaldo, Raul osv.

Du kan jo virkelig ikke mye om fotball når du never Casillas og Raul blant dem! Jesus!

 

Og de kjøper dem bare for pengene sin del? Så Zidane, Figo og Carlos var ikke gode i Real?!

 

Mener at hele Chelsea er råttent jeg :)

Vel målforskjell og en glatt bane er jo virkelig store forskjeller sportslig sett.

 

Edit: Småfeil

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Fordi han har lyst på nye utfordringer, og spille i en annen liga. Håper uansett ikke at han drar til El Madrid.

Min spådom er at han ikke blir en suksess neste sessong. Og tro meg, jeg er god til å spå :ph34r:

 

Definer "ikke en suksess"

 

At han blir en nedtur. Kanskje fordi han har hatt en så bra sesong i år at jeg tror at han ikke kan få en så bra sesong igjen. Og derfor blir han en skuffelse og blir ikke så populær. Se f,eks på Kaka. Før var det masse snakk om han. det har dabba litt av for å si det sånn.

Også er det bare noe jeg føler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...