Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er ikke nerd når du har dame å kline med.. :wee:

hehe, får endre på den litt da..

Du vet du er nerd når du chatter med damer på msn, og gir komplimenter om spec. og ikke om utseende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, får endre på den litt da..

Du vet du er nerd når du chatter med damer på msn, og gir komplimenter om spec. og ikke om utseende.

Meg er nerd :wee:

:p

Skrevet
Du vet du er nerd når du kliner med dama og lurer på hvorrfor hun ikke kjører på full oppløsning.

Denne diskusjonen har vi da vært igjennom før på denne tråden?:p

Skrevet
Og meg.

Når du spør hva en proxy er, er du ikke nerd, paien. :p

var bare ikke sikker på om han mente om jeg kjørte gjennom en på jobben, eller om jeg skulle prøve og kjøre gjennom en... er ikke helt dum da... bare litt stresset og sliten :(

Skrevet
var bare ikke sikker på om han mente om jeg kjørte gjennom en på jobben, eller om jeg skulle prøve og kjøre gjennom en... er ikke helt dum da... bare litt stresset og sliten :(
Velkommen tilbake i klubben "nerder med kjæreste" da. :wee:
Skrevet

Jeg spurte dama i går om hun skulle på byen, hvorpå hun svarte" tja. Kanskje. Hvis noen vil bli med meg, så :) Du da?"

Det første jeg tenkte var: "if noen equ me goto byen" :p Måtte smile litt for meg selv da :p

Skrevet
Syns det er bra å være nerd jeg. Foretrekker å ha litt i huet fremfor å være "kul". Heller Stephen Hawking enn Paris Hilton.

Sant... Men jeg ville heller vært en sau enn Paris Hilton.. :p

Skrevet
Syns det er bra å være nerd jeg. Foretrekker å ha litt i huet fremfor å være "kul". Heller Stephen Hawking enn Paris Hilton.

Stephen Hawking er kulere enn Paris Hilton imo :)

Skrevet
Du veit du er nerd når du har så kraftig mus at når du bevegar den fort fra side til side so tek prossessoren i 100% :tease:

Nah..

Da har du bare fått masse virus. :p

Noter dette: Nerdens værste fiende er en virusinfisert pc, det skjerer langt ned i hjerteroten bare tanken på det, nesten så det blir emosjonellt!

[Har en følelse av masse skrivefeil men pyttpå!]........[Er ingen skrivenerd nei..]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...