Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet omtrent hvor lang tid ingame det tar å gå fra level 65-70 med effektiv questing? :) (warlock)

Tenkte jeg skulle starte å spille litt useriøst igjen imens jeg venter på Warhammer Online.

Endret av DNA
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke lange tiden i min erfaring, ikke sitt deg ned med de tunge questene, gjør de lette i nagrand, BEM, shadowmoon valley og netherstorm og du vil finne deg på 70 lenge før du går tom for enkle fed-ex og kill X# mobs quests som du kan gjøre i søvne :)

Skrevet

Takk for et bra tips, will do :)

Noen som kan linke til en bra cordinate addon? (Da tenker jeg ikke på bugga addons som Cosmos).

Skrevet
Tenker rerolle til 2.3. Migrere mine 2 lvl70s hvis jeg liker servern. Lei av balnazzar :(

Nei :( . Balnazzar er jo en så... bra server. Horde eller alliance?

Skrevet
Holy suger når det kommer til healing. De fleste som speccer shadow speccer også litt i Disc treèt, slik som meg; bedre wand-dmg. Selvom jeg er low-lvl, har jeg spillt 70 Priest masse.

Holy suger ikke når det kommer til healing - punktum. Empowered healing, holy concentration, divine fury og resten av mølja er must for healing.

De er ikke i nærheten av druid og shaman som stort sett bare har instant heals. Ikke HoT.

Skrevet
Whott? Hvorfor ikke? :<

Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. :p

Jeg skal transferre en annen ally char jeg har, den har et par hundre gull pluss et uendelig supply av enchanting ting. :D

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Jeg vil migrere :(

Kjenner ingen på Executus /cry

Skrevet

Hvor mange av disse ticketene kan man få om dagen ?

Spiller veldig casual om dagen men har sårt lyst på brillene for senere tid.

Og finnes det noen slags guide hvor man får disse questene?

Skrevet (endret)
Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. :p

/slap

Vi vil savne deg, Awkstawd. :(

Edit: Kan dere ikke rerolle Sylvanas og raide gjennom den? :)

Endret av Lycantrophe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...