Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Dere vet vel at dere ikke får sittet oppe og gamet uansett, dere blir sittende i 3-timer lang kø og oppleve utallige login server kræsj og problemer, og ønske at dere hadde bare sovet likevel. Jeg har alltid ventet til et par dager etter release av expansion.

De to siste ekspansjonene har startet knirkefritt. I hvert fall for meg. Logget inn fem minutter over midnatt, og alt har fungert utmerket hele natten. WotLK fungerte også sånn halvveis, hadde bare trøbbel de første 2 timene. TBC var dog veldig kaotisk.

 

Dette blir den første WoW-ekspansjonen hvor jeg ikke spiller fra launch. Litt trist. Kommer vell tilbake en eller annen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med å ta meg fri fredag for å spille litt på formiddagen, og så vente til søndag før jeg starter aktivt. Mandag ettermiddag, hele tirsdag, onsdag ettermiddag, hele torsdag, burde være hundre innen fredag, og klar for MC.

 

e: Vent, er det natt til i morgen det er release? Trodde det var natt til fredag …

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Er det noe mer quester bortsett fra den chainen i blasted lands før det åpner klokka 00.00?

 

Edit: Nok folk på Sylvanas også.

Hmm, så Blasted Lands er faction only i kveld? Byttet til Horde på Sylvanas i går kveld, og er kun 20-30 hordies foran portalen. Ikke en eneste Alliance, det er jo litt trist da. Slike kvelder pleier jo å være hyggelig å samles.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noe mer quester bortsett fra den chainen i blasted lands før det åpner klokka 00.00?

 

Edit: Nok folk på Sylvanas også.

Hmm, så Blasted Lands er faction only i kveld? Byttet til Horde på Sylvanas i går kveld, og er kun 20-30 hordies foran portalen. Ikke en eneste Alliance, det er jo litt trist da. Slike kvelder pleier jo å være hyggelig å samles.
Er nok 3 ganger så mange der, kan ikke flesteparten på flying og de som er på bakken. Hadde vel blitt kaos med alle på en plass :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...