Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har hatt det headsettet der i 3-4 år nå, du kommer aldri til å slite det ut eller finne noe bedre. Helt fantastisk.

Anbefaler dog å kjøpe flere puter, de blir litt harde etter et år.

 

(Mine har blitt mista i gulvet nesten hver dag, kjørt over av kontorstolen osv. Ikke en skramme på dem. Sies at en importør/produsent hadde kjørt over dem med en SUV eller noe uten at de ble ødelagt. Husker ikke helt)

 

EDIT: Maan, betalte 2500 for mine, de har falt i pris! Synd de ikke er utslitbare, for da hadde jeg gleda meg til å kjøpe et nytt par..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

:p hvilken race passer best som Mage? Sånn utseendemessig.

 

Worgen.

 

Og, siden du er ute etter å bli fortalt hva du skal mene: blå er den beste fargen, Coca Cola er den beste brusen med overlegen margin og Star Wars er helt klart et langt rikere og mer interessant franchise enn Start Trek.

 

:p

haha:p nei Worgen:o fææl:) Night elf female synes jeg;p
Lenke til kommentar

Hmm.. Fikk endelig karra meg til å levle opp Leatherworking, har jo hatt Skinning oppe å gå på min Pandaren Monk helt fra starten av, men Leatherworking havna litt i bakleksa. Har sendt alt av Sha-Touched Leather til meg selv via mail og tenkte jeg nå skulle tømme ut alt og gjøre det om til Exotic Leather.

 

Har nå holdt på i evigheter, ser enda ikke slutten av mailboksen og jeg har fylt opp all bag space og bank space med Exotic Leather......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...