Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermen detter ut og alt blir svart innimellom når jeg spiller wow. Jeg hører viftene på skjermkortet gi gass men alt av drivere etc er oppdatert. Det varer i 2-3 sekunder før jeg er tilbake, ingen andre endringer enn dette altså.

Asus GTX580 btw. Skjer bare i wow. Halp :)

Lenke til kommentar

Vi kommer oss ikke forbi Gara`jal Spiritbinder! Wiper alltid på engrage ved ca 20%.

Bruker vi 2 healers så dør vi på grunn av ads rett før 20%, bruker vi 3 healers så dør vi av engrage ved rundt 20%.

 

Med tanke på at folk har gjort det før oss med dårligere gear, så ser jeg ikke helt hvorfor vi wiper hele tiden.

Vi har stått fast i snart 2 uker. Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Drep så mange adds som mulig i spirit realm, Send alltid ned to DPS og en heal. Få healer til å spamme i spirit realm, det gir DPS damage buff som stacker etter antall heals, samt at healeren stacker MP5. Denne buffen viser ingen tydelige stacks, men ved mouseover ser du at den stacker. :) Det bør gi dere nok DPS til å få ned bossen tidligere, og healere bør aldri gå OOM på den fighten.

Lenke til kommentar

Bruk warlocks og shadow priests, og multidot. Boomkin burst er også veldig bra.

Vi vurderte å "planlegge" burst grupper for totems/spirit realm, men med Voodoo Doll er det vanskelig å planlegge stort.

 

Jeg setter opp gruppene slik:

 

Gr 1

Healer + 2 DPS

 

Gr 2

Healer + 2 DPS

 

Gr 3

Tanks + 2 DPS

 

På den måten er det enkelt for alle som har grouped view å se om noen i neste gruppe (som annonseres) har Voodoo Doll og trenger en erstatter. Skal gruppe 1 inn, og alle i gruppe 1 har Voodoo Doll blir healer fra gruppe 2 og DPS fra gruppe 3 sendt inn, ettersom DPS fra gruppe 1 har damage boost som du vil ha på bossen. Fungerer greit for vår del, eneste problemet er når jeg må inn for noen, da kan jeg miste litt oversikt - må jo nesten skifte target i spirit realm. :D

Lenke til kommentar

Jo, nok DPS er nødvendig. Hvor mye DPS kan healerne bidra med? Har dere resto druid med Nature's Vigil kan treet gjøre litt skade mens det healer. Å holde moonfire oppe bidrar også. Det samme gjelder andre healere, alle har noe som kan bidra. Ellers ville jeg sett på talenter, om det er noen som kan presse ut mer DPS ved å velge annerledes (regner med rotasjon/prioritet er OK). Det siste kan være å få ned totems ASAP for å vinne litt tid, og også å skippe den siste totemen og begynne BL litt tidligere. Bossen går ned kjapt på slutten. :)

Lenke til kommentar

usikker på om de bidrar noe som helst. hjelper også lite at en eller to dps ligger langt nede på dps. de klarer å holde spirits nede helt til vi nærmer oss 30% men, av en eller annen grunn så failer de mot slutten. må vel prøve å feile litt til på tirsdag/torsdag.

 

hva med å dytte så mange dps som mulig ned i spiritworld helt mot slutten, så flest mulig ads blir drept før siste phase?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

(...) Det siste kan være å få ned totems ASAP for å vinne litt tid, og også å skippe den siste totemen og begynne BL litt tidligere. Bossen går ned kjapt på slutten. :)

 

Bruk BL helt i starten av kampen. Det er da man får mest ut av den. Alle lever, og alle CDs er oppe. Ingen må drepe totems, og healing trengs nesten ikke, så de kan være med å gjøre DPS.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Noen nevnte at man kunne kjøre en bursteer (mage) og en Pala inn i spirit realm, kjøre noen DoTs (som firemage), for så å kjøre Lay on Hands, så la magen hoppe ut, da skulle DPSen være drithøy. Men da virker det som det er hvor stor healen er, og ikke hvor mange.

 

det var et guild som gjorde det i beta eller i live nå.

Lenke til kommentar

(...) Det siste kan være å få ned totems ASAP for å vinne litt tid, og også å skippe den siste totemen og begynne BL litt tidligere. Bossen går ned kjapt på slutten. :)

 

Bruk BL helt i starten av kampen. Det er da man får mest ut av den. Alle lever, og alle CDs er oppe. Ingen må drepe totems, og healing trengs nesten ikke, så de kan være med å gjøre DPS.

Jo, så lenge adds går ned og healerne ikke trenger en liten ekstra haste buff mot slutten. Vi har likevel valgt å bruke BL mot slutten. Ingen grunn til å ikke ha 10 stykk i full vigør gjennom hele fighten. Noe av årsaken for vår del er at noen har damage buff oppe, og feral og rogue gjør mer skade på target med lav helse. Det skal være mulig å kontrollere CDs slik at de er klare til den fasen. I starten er det ingen som har damage boost fra healing.

 

Det er mange veier til loot. Tror mange casual guilds bruker mye tid på å følge taktikk fra gode guild, hvor alle har bortimot dobbel DPS av en casual. Greit å vite hva som er mulig, men det viktigste blir hvordan ditt raid skal takle bossen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...