Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Må legge til at vi har en stor andel personer på 25-40. Alle har evnen til å holde kjeft under combat, og bare si det som skal sies, og da er det heller ikke slik at alle roper det ut, bare den som har fått beskjed om å holde styr på den delen. Kan se for meg at det er potensielt kaos dersom alle skal rope ut hver bidige ting. :D

 

Årsaken til at vi har valgt å gjøre det på denne måten er fordi vi tidligere har hatt mange RL som har blitt utbrente og lei av å lede, fordi for mye ansvar hviler på deres skuldre. Vi har brukt tid på å finne folk som passer inn i vårt system. Vi bruker heller ikke DKP, da vi synes det er urettferdig. Det var utgangspunktet for at vi startet eget guild. Men det er en annen sak. Som sagt over, hver gruppe har sin løsning. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte ta et glass whiskey før jeg begynte. Tro meg, alkohol løser ingenting.

 

Så, jeg var skitnervøs, så skalv som faen i stemmen, men forklarte tactics as is på icy-veins, svarte på spørsmål.

 

I fighten kom problemene, petrification bar var ikke-eksisterende, så jeg måtte calle overloads etter DBM, som ga meg tidvis veldig kort tid til å calle sånt.

 

Vi slet også veldig med nye folk, mange sto i cobalt mines, når det problemet var over, så slet vi med chains. Det roet seg ned, men det tok tid å finne en taktikk som passet denne gruppa. Vanligvis bruker man vel gjerne å kite bossen fra spawnsida til bossen mot inngangen, så tilbake.

 

Vi endte med å kite i sirkel med singelbosstanken bak oss istedet for parallellt.

 

På det punktet at vi byttet taktikk så tok den egentlige leadern over mer og mer på sånne bestemmelser, jeg calla fortsatt eksplosjoner, mines (don't stand in crap, ei linje alle RL kjenner altfor godt), chains osv. Vi fikk aldri en stor eksplosjon når vi downa dem med den gruppa, så det var jo mindre for meg å gjøre.

 

I kitinga i sirkel satte jeg ut fire markers, en i hvert hjørne, så calla jeg hvilken man skulle bevege seg mot når det komo cobalt mines, så folk ikke gikk bakover mot andre mines eller fikk for lange chains.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...