Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å levle alt men, det går bare så tregt, etter par quests så orker jeg ikke mer.

 

Finnes det 85-90 heirloom items?

 

Så, etter noen uker, hva synes folk om MoP? Hvordan er expansion packen i forhold til andre expansions/vanilla, og hvordan holder WoW: MoP seg i forhold til andre MMO'er på markedet?

 

Heroics kan jeg si er tilbake til WOTLK stadiet, ingen CC, bare løp gjennom. Cataclysm heroics var ganske like men de var verre helt i begynelsen, healing var også mye mer badass i cata enn MoP.

 

Levling suger max, altså det kan være greit men skal du til 90 så man presse å levle og det er så svarte kjedelig. Etter 90 så kommer det uendelige dailies som kreves for å bruke valor points på valor gear. På en måte så synes jeg det er bra men hvorfor dailies? gah... skulle heller vært basert på raiding, antall bosser downed elns, men det er nu bare min mening det.

 

Skal ikke uttale meg om raiding, normal/heroic osv. Heller ikke PVP.

 

Angående andre mmo, vel.. har spilt secret world og Gw2, de har mange gode ting de også men slutten mangler liksom. Tenk deg WoW med kun dungeons, og that's it egentlig.

GW2 har mange andre gode ting men jeg savner tank + healing, det er bare morsomt.

 

Ellers, så er jo talents tatt helomvending, måtte nesten lære shadow priesten på nytt, usikker med andre class men noen class er forandret ganske bra.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Så, etter noen uker, hva synes folk om MoP? Hvordan er expansion packen i forhold til andre expansions/vanilla, og hvordan holder WoW: MoP seg i forhold til andre MMO'er på markedet?

 

WoW er nok forsatt nummer 1.

 

Personlig så begynte jeg å gå lei allerede etter første uken og de påfølgende ukene etter dette har blitt enda mer av den samme følelsen om spillet. Dailieshelvete har nok mye av skylden for dette.

 

Får håper at det begynner å ta seg opp når vi begynner å raide litt igjen.

Lenke til kommentar

Liker hvordan Blizzard virker offensive og aggressive når det kommer til nytt content, at 5.1 med nytt RAID (?) allerede er rett rundt hjørnet er raskere enn vi normalt har sett tidligere og når folk fra Blizzard allerede går ut å snakker opp neste expansion så blir jeg positiv.

 

Noen vil vell kanskje si at det er litt for tidlig å tenke på nye expansion allerede, jeg er av stikk motsatt oppfatning, hoved problemet mitt med World of Warcraft med så godt som samtlige expansions til nå er at det drøyer for lenge med nytt innhold. De levere en ny expasion, også har du på mange måter gjort alt som er å gjøre og må vente 1-2 mnd på neste content patch og dødtiden mellom siste skikkelige patch til neste expansion kommer har alltid TATT ALT FOR LANG TID.

 

Det blir alt for mye død tid og for lite interessant for spillere å henge fingra i, så det at de nå kanskje forsøker å kjøre på med ny expansion årlig og gjerne leverer content patcher ved langt jevnere mellomrom er jeg kjempepositiv til. Bare det ikke går hardt utover kvaliteten på innholdet og de faktisk klarer å gjøre seg ferdig med det så ser jeg ingenting galt i det.

 

 

Hovedproblemet mitt med Mists of Pandaria til nå er dailies.. Det har aldri vært spesielt gøy å farme reputation via dailies men de har jo gått fullstendig overboard med Mists of Pandaria, det har vell aldri vært så mange faction, så mange dailies å farme i expansion noengang? Og her er du jo helt avhengig av å gjøre dailies for å få opp rep da det ikke finnes noen tabards så du kan få rep via heroics eller raids....

Lenke til kommentar

Blizzard har sagt at de vil komme med nytt innhold så lenge folk viser interesse for spillet, tror ikke World of Warcraft dør på mange år og det vil nok fortsette selv etter Titan treffer markedet.

 

EverQuest holder vell på enda? Er vell eldre enn World of Warcraft og kommer vell med expansion en eller to ganger i året?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er jo Titan i full produksjon, så de har vel tenkt å fase ut WOW snart. Det har holdt ut lengre enn noen MMO før det, tross alt.

Eve Online, Ultima Online, Everquest, Asheron's Call, just saying :p

Men av de er det vel kanskje bare Eve Online som forsatt trekker nye spillere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blizzard har sagt at de vil komme med nytt innhold så lenge folk viser interesse for spillet, tror ikke World of Warcraft dør på mange år og det vil nok fortsette selv etter Titan treffer markedet.

 

EverQuest holder vell på enda? Er vell eldre enn World of Warcraft og kommer vell med expansion en eller to ganger i året?

EverQuest er vel på sin 18 expansion ! XD

Lenke til kommentar

Raiding er min hovedfokus i WoW, og i MoP har Blizzard levert så til de grader. Dette er det størte slippet av raidbosser hittil i WoWs nesten 8 år gamle historie. 2 outdoor bosses, 6 bosser i Mogu'shan Vaults, 6 bosser i Hear of Fear og 4 bosser i Terrace of Endless Spring. I tillegg har de for første gang gått litt tilbake til hvordan hard modes fungerte i Ulduar. I Terrace of Endless Spring (den siste raid instances i denne tier) så er det mulig å få "heroic elite" items, ved å ikke bare ta en boss på heroic, men i tillegg gjøre det på en måte som er enda mer utfordrende. Håper dette er noe de tar med videre i MoP, og kanskje i enda større skala.

 

Alt i alt er jeg storfornøyd med raiding. Uten tvil den sterkest åpningen av en ekspansjon hittil.

Lenke til kommentar

Liker hvordan Blizzard virker offensive og aggressive når det kommer til nytt content, at 5.1 med nytt RAID (?) allerede er rett rundt hjørnet er raskere enn vi normalt har sett tidligere og når folk fra Blizzard allerede går ut å snakker opp neste expansion så blir jeg positiv.

 

Det kommer ikke noe nytt raid i 5.1.

 

Angående slippdato så har patchen vært på PTR en god stund allerede. Så jeg trur nok ikke den er mer enn rundt 1 måned unna.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...