Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av de tingene garanterer adgang. Skal være ganske heldig får å komme gjennom sånn.

 

På hvilken måte garanterer IKKE anual pass for Mists of Pandaria BETA tilgang?

 

The World of Warcraft Annual Pass is a limited-time offer that provides you with a free copy of the highly anticipated Diablo III, access to the beta test for the next World of Warcraft expansion, and Tyrael's Charger, an exclusive in-game mount for the associated World of Warcraft account, when you agree to a 12 month World of Warcraft subscription commitment.

 

 

Når du eventuelt kommer inn kommer nok litt an på tilfeldighetene, men kommer du ikke inn med anual pass så driver Blizzard med falskmarkedsføring.

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tok en rask tur innom for å gjøre litt heroics med enh shaman. Men jeg ligger et godt stykke under andre dps, selv med noenlunde likt gear (sammenlignet med warrior og dk i gruppen).

Flame shock - stormstrike - lava lash - elemental ettellerannet attack - lightning bolt når 5 stack - earth shock, begynn på igjen... Noe som burde vært endret? Råd til noob mottas med takk.

Lenke til kommentar

Var i en 25man raid igår med roguen.. gjorde 15-16k ish dps, dog med ganske dårlig, og kun pvp gear. hva ligger gode rogues på i dps nå for tiden?

edit: gearet har vel 4.4k resi, så ganske mye stats som går bort der. raidet som muti.

 

Rogues gjør veldig god dmg nå for tiden. Skaff deg Pre leg våpnene og du er good to go. Min rogue er piss geared foruten de (har noen gode items) men ligger på en 30k-35k dps, samme dps som folk med10-15 iLvL bedre gear enn meg :p

Lenke til kommentar

Pre leg? Begynte å spille etter 5 månder pause for en uke siden.. har ingen anelse hva pre leg er.. 30-35 hørtes myye ut dog.

 

De første daggerne du får når du starter legendary questen ^^

 

Den har startet? Men hvorfor har ikke jeg fått noe informasjon? Eller viktigere, hvorfor kan jeg ikke bli med i closed beta? Jeg har jo kjøpt det 1 år greia for gratis kopi av Diablo 3 og for å komme inn i MoP betaen.

 

Alle som har annual pass får beta, etterhvert. Kan ikke ta inn alle samtidig så kan hende du må vente noen uker

Lenke til kommentar

Closed BETA fra dag nr1 med over 1 million spillere som har anual pass vil fungere svært dårlig ja, og jeg er stygt redd for at en god del av oss neppe får BETA før helt helt mot slutten da det neppe er hensiktsmessig med over 50'000 til toppen 200'000 BETA taster for utenom stress tester som de neppe trenger med tanke på at Blizzard har grei kontroll på serverne sine fra før av og sånn sett bare trenger å teste innhold.

Lenke til kommentar

Og akkurat nå er det ikke så alt for mye å teste heller.

Ser ut til å være lvl 1-10 for Pandarens.

 

Er nok mennesker her til at EU-serveren er på high når enn jeg sjekker, og USAs 2 og Korea-serveren er på medium.

Kommer jo selvfølgelig an på når på døgnet, men jeg synes det alltid er sånn, bortsett fra at den amerikanske pvp-serveren dupper ned i low fra tid til annen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...