Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen Annual Pass holdere som har fått beta invite enda? US begynte vel å få igår, nå idag har også EU spillere fått. Ble ganske optimistisk når jeg så at de ser på når man begynte å abonnere på annual pass, samt når kontoen ble opprettet for å gi beta tilgang, men har desverre ikke fått noe enda :p

 

Så bare lurte på om noen her har fått det enda, og eventuelt når kontoen ble oppretta og når dere begynte å abonnere på annual pass?

 

Jeg vil ha beta nååå! ;D

Lenke til kommentar

Da er du en av de heldige som har fått tilgang med den første bølgen :)

 

Ut av nysgjerrighet, har du annual pass og når oppretta du accounten din? :p

 

Oppretta min account Mai 2005 og Annual Pass den 21.10.2011, men regner med at jeg bare må smøre meg med tålmodighet til tross for at FAQ'en vedrørende beta tilgang kanskje var litt misledende. :)

Lenke til kommentar

Lurer på om noen kunne hjelpe meg litt med å finne noen vanilla videoer. Det er spesielt en jeg er på jakt etter hvor det var helt gigantiske guilds vs guilds pvp fighter. Alt i fra I silithus til Stormwind. Basically, hvis jeg husker rett, så var guilder som gikk mot hverandre i PVP kamper, så det ble jo helt gigantiske fights med sånn drit mange som sloss mot hverandre ute i verdenen.

Lenke til kommentar

Regga meg 12. april 2005 og kjøpte AP rundt en time etter at det ble annonsert. Nada beta da jeg sjekka klokka fire, men ila. 10 timer senere var den i boks. Installerer nå. :w00t:

 

Den er nødt til å komme snart, se for deg å drive i dragon soul frem til november *grøss*

 

Det kunne jeg sannsynligvis gjort, da jeg ikke har starta DS enda. Har rett og slett ikke orka, så jeg joina Manaflasks Project 60 og loker ellers rundt og preiker skit i /g, skaper drama (for jeg er en drama llama) og maser på guildet om å kutte ut DS og heller gjøre LK 25 med meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...