Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant, men jeg har ustabilt trådløsnett fra Telenor, så det kan være det også.

 

Forøvrig er ikke animasjonene til Pandaren helt inne enda, gleder meg til de fikser dem. Har stor tro på at det blir mer enn bare Kung Fu Panda. :p

 

e: Som f.eks. "Roll". Jeg ruller ikke, jeg hopper egentlig bare, litt som den rocket pack-en til goblins.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk stadig drar opp Kung Fu Panda. Når Pandaran har vært en rase i Warcraft i mange år før Kung Fu Panda kom på film.

Joda, jeg vet det, men det er en grei assosiasjon, det eneste jeg kjente til var Pandaria, Pandaren og Brewmaster. Hadde ikke hørt om Monk før MoP.

Da er Kung Fu Panda nærmere, da det er en panda som slår og sparker på ting og det krever disiplin og what not, akkurat som Monk her.

 

Men så igjen, jeg tenker også på en bok av Terry Pratchett her jeg hopper rundt.

Lenke til kommentar

Litt enig der. Selv om en lvl 80 ikke er mye å bry seg om nå til dags. Kan jo fint levele opp til 80 i løpet av et par dager. Men det er likevel litt galskap. Men blir jo alltid litt sånn før en expansionpack for å trekke maksimalt antall spillere tilbake (Ikke det at de trenger det med 10 mill+ men..)

 

Godt at SoR forsvinner snart. Eller det vil si instant lvl 80. De skulle jo bare ha det i 60 eller 90 dager.

 

Jada, det er ikke vanskelig å trekke to og to sammen. Det er helt klart mange likheter, Datasmurf ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...